Gå til innhold

Thomas tvilling og Thomas tvileren helt ok!!! ;)

phantomet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har vi vært på oppfølgende ultralyd for å sjekke hjertet på tv1. Og selv om de prikkene de oppdaget forrige gang fremdeles er der, kunne legen berolige oss om at alt var helt normalt. "Han har nok bare et ekstra sterkt hjerte denne lille tassen" var kommentaren, for de prikkene viser tykkere vev, og dermed sterkere ekko. Og hjertet er jo en stor muskel...

Alt annet har blitt ordentlig sjekket også. Hjerne, mage, blære osv, og det finnes ingen synlige feil på den lille krabaten.

Ellers så var de like vitale (les ville) som før, og alt så strålende flott ut.

Phantom-mannen ble overrasket da han oppdaget hvor lettet jeg ble da vi fikk den fine beskjeden. Jeg hadde jo lovet å ikke tenke på det frem til vi fikk endelig beskjed, men klarte ikke helt å etterleve dette. Jeg bærer jo på disse småtassene inni meg hele tiden, og da kommer tankene også..tenk om...osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt å høre! Det er klart det er vanskelig å legge noe sånt fra seg når man kjenner barna inni magen hver dag. Kanskje dermed enda herligere å høre at alt er normalt og barna har det godt!

Et ekstra sterkt hjerte kan komme godt med senere i livet - det har vi hvertfall erfart i vår familie!

Du var savnet i dag på treffet - håper du kommer deg avgårde om 14 dager.

klem

Skrevet

Åh så godt å høre at alt var bra med tv1!

Klart at det var deilig for deg å virkelig høre fra legen at alt var veldig fint. Tror ikke det er mulig å la være å tenke på en slik beskjed som dere fikk forrige gang da man blir påminnet hver gang de sparker og turner i magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...