Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen av prøvd denne??

FertilitySCORE ™ er en meget enkel og effektiv hjemmetest for å vurdere mannes evne til fruktbarhet. Det er dessuten den eneste hjemmetesten som spesifikt måler de aktive sædcellene med hensyn på antall og bevegelighet. Pakningen inneholder 2 fruktbarhetstester og alt som trengs for å kunne gjennomføre disse

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke forsøkt selv, men har hørt eller lest et eller annet sted at de ikke blir anbefalt av fertilitetsleger. Testene måler visstnok bare noen få av de tingene man ser etter når man tar sædtesten. Men jeg husker ikke hvor jeg har det fra, dessverre... :(

Skrevet

Stemmer det lioness.

Denne testen bør ikek tas. man kan få ett bra resultat, men sæden kan være dårlig og omvendt. jeg husker ikke helt hva denne testen tester, men den mangler flere ting. Saken er den at når man tar en sædprøve på sykehuset så blir det testet for antall sædceller, hvordan de ser ut, hvor mange som lever, om de klumper seg osv.... men andre ord så tester de for mye rart som har betydning for om sædprøven er bra, det gjør ikke hjemmetesten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...