Gå til innhold

Hvor lenge etter fødselen kunne du bruke de gamle buksene dine igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

5 uker siden fødselen nå, og er ikke i nærheten av å få på meg de gamle buksene mine som jeg brukte før jeg ble gravid. La på meg omlag 20 kg, og har 7 kg igjen før jeg er tilbake der jeg var før.

Går turer hver dag, og skal begynne å trene igjen neste uke da :)

Hvor lang tid brukte dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sjans til å komme inn ;p Kjøpte like gjerne nye jeg.. og jeg har gått ned alle kiloene allerede.. hmmz..

Tror hoftene har blitt breiere eller noe ;/

Når fødte du forresten ?? husker deg jo bra BiM :)

Fikk 020208 jeg =)

Skrevet

Godt det ikke bare er meg :))

Jeg fikk ei tulle 7. februar. Jeg fulgte jo med på deg mens du ventet.. hehe :)

Skrevet

jeg fikk de på meg med en gang =)

Skrevet

eg kommer inn i mine, og har gjort d ei stund. genserne er litt korte da. 7 uker si eg fikk

Skrevet

jeg kunne faktisk ha ei av dem på når vi reiste hjem, men dem var trange!!:) 2-3 uker etter fødselen passet dem som før. la på meg 14 kg under svangerskapet,og 8 var av dagen etter tulla var uke... 3 uker etter fødsel var jeg nede i det jeg veide før jeg ble gravid..

Skrevet

Jeg fikk på meg mine etter 2 uker, men er jo litt som henger over da...

Litt bolledeig igjen med andre ord!!

La på meg 15 kilo, har 1 kg igjen nå 4 uker etter fødsel.

Skrevet

6 måneder. Gikk opp 16 kilo, hadde mistet 11 to måneder etter fødselen. Nå er det 2 kilo igjen, men buksene passer endelig.

Men har vært bevisst på å ikke slanke meg da. Det er ikke bra når man ammer fordi det frigjør miljøgiftene (DDT, kvikksølv, bly) som har hopet sge opp i fettvevet og går over i morsmelka.

Har gått lange turer og (prøvd) å spise (mest mulig) sunt.

Skrevet

Ca 6 uker etter fødselen. Og et par uker etterpå var jeg en str mindre enn det jeg brukte før jeg ble gravid. Hadde ingen forventinger om at jeg skulle miste kiloene så fort, trodde dert skulle ta noen mnd/år.

Skrevet

Fikk de på meg etter 4 uker ca, men hadde nok fått de på meg før, men siden arret etter ks var litt småømt, og buksene mine har lavt liv, så var jeg redd det ville bli vondt med buksekanten like over arret.

Men skjortene mine er litt korte da.. :)

Skrevet

Fikk de på meg en uke etter fødselen, men var litt trange da.

Skrevet

Fikk de på meg ca 2 mnd etter fødselen. Gikk opp 20 kg, men var flink til å gå tur hver dag når jeg hadde permisjon.

Skrevet

Fikk de på meg rett etter fødsel. Var faktisk litt slappe...Hm..:-P

Skrevet

Samme som Kristine16MedFelix23/9-07.

Fikk de på med en gang etter fødsel, og de sitter slappere enn før. Vekta er 6 kg under opprinnelig før fødsel.

Skrevet

snakker vi alle slags bukser eller dongeri? for det er 7mnd siden jeg fikk og kommer i alle bukser bortsett fra dongeri-buksene:(

Skrevet

Sånn i forhold til størrelsen så kunne eg ha reist heim med dei. Men på grunn av såret etter keisersnittet så klarte eg ikkje å ha dei på før etter to månadar. Det var ikkje vondt bare ubehagelig når dei gnissa mot kvarandre.

No er det ingen bragd å vera samme størrelse etter fødselen for min del. Eg klarte ikkje å spise så mykje gjennom svangerskapet for ungen tok opp all plassen, og på grunn av dette så har det vert litt småkomplikasjoner (heldigvis ikkje noko store greier).

Skrevet

Kan jeg glemme foreløpig!

Bekkenet har utvidet seg noe helt sinnsykt! var str 28, nå 32...

Håper jeg krymper igjen... Har 5 kg igjen, men tror ikke det er der det ender med å ligge...

Bare gått 5 uker ennå..

Skrevet

la på meg 17 kg.. ( en del vann på slutten da)

etter 2 uker var jeg inne i dongerien. Gikk ned veldig raskt egentlig. etter 3 uker var jeg nede i matchvekt.

Slapp av HI det går seg til skal du se;)

Skrevet

Kunne bruke de gamle buksene mine dagen etter, men ettersom det ble keisersnitt venta jeg en uke med å bruke dongeribuksene :)

Skrevet

La på meg 18 kg,og har ikke kunnet trene eller gå lange turer..

NÅ kommer jeg oppi de gamle buksene,men jeg kan ikke gå med alle ennå... ;-)

Lillegutt blir 1 år i slutten av mnd.!

Skrevet

Tok meg ikke så lang tid denne gangen - nå er det 7 mnd siden fødsel og alle buksene mine er for store...gått ned nesten 2 strl siden før jeg ble gravid:o)

Jeg går masse tur og spiser sunt, så tror nok det - sammen med ammingen, har gjort utslaget:o)

Skrevet

13 uker siden fødselen, gikk opp 29 kilo (ekstrem kvalme - kun lette karbohydrater og jevn metthetsfølelse hjalp - og så kom bekkenløsningen...) og har ti kilo igjen til match-vekt. Det tar nok en stund til, ja... ;o))

Skrevet

Tre dager, altså da jeg kom hjem fra sykehuset :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...