☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Hvordan holder dere/dere i form uten å gå på treningssenteret? Har verken tid eller barnevakt til det.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Hvis du triller tur hver dag hjelper jo det masse. Eller så kan du kjøpe deg ei stepmaskin, ta sit-ups på stugulvet også vidre. Det er mye man kan gjøre på kort tid egentlig, bare man gidder eller husker på det...
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2008 er vel det å gidde som er det største problemet men vil ha litt resultater kjapt hehe trener fotball en gang i uken men på gjøre noe mer.. hvor lenge bør man trille tur hver dag for å få resultater ca??
*Rutletutt* Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Jeg går lange turer i kjapt tempo stort sett hver dag - det er god trening. Triller vognen så da blir det jo litt ekstra motstand;o) Skaff deg skritteller og pass på å gå mellom 10 000 og 15000 skritt pr dag, så er du godt i gang:o)
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2008 trenger litt inspirasjon og motivasjon så er jeg igang.. =)
Fire småtroll Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Jeg går tur i raskt tempo hver dag, 1-1,5 time, så jeg blir svett og anpusten. Går om morgenen, mellom 8 og 10, da sover vesla i vogna... Er fin morsjon og jeg føler meg i grei form, men jeg skulle gjerne strammet opp litt her og der. Har både treningstrikk og DVDer, men gidder liksom aldri dra det frem... Eier ikke motivasjon eller viljestyrke.
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. mars 2008 sliter med det samme her og ja.. men nå skal jeg hvertfall begynne å gå tur hver dag =)
mamafrika Skrevet 11. mars 2008 #8 Skrevet 11. mars 2008 kjære Kristin 1974 og dere andre du eier ikke motivasjon eller viljestyrke sa du?? men du er jo kjempeflink og går ut på tur HVER MORGEN i halvannen time! Jeg synes du har masse viljestyrke og bare fortsett sånn så kommer du i kjempeform! Helsestudioer er for for dem som har en livsstil som sitter mest stille. Vi som er mødre og bærer og handler og leker og stuller hele dagen har ikke stillesittende livsstil, og med daglige gåturer på toppen av det så er du sikkert i god form! Ikke få dårlig samvittighet fordi "alle" trener på treningssenter... og stol på deg selv! Hvis du vil ha litt styrketrening i tillegg kan du jo feks legge inn et fast "program" hver dag når du kommer fra tur og ta feks 3x 15 situps, pushups og lår-"saksing". Da skal du se du blir stram også. Jeg er stolt av dere jenter! Klem fra trebarnsmor som ikke har satt mine bein i et treningsstudio på ca 10 år, men som fortsatt er frisk og rask (og ganske fast:)
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. mars 2008 takk for det, nå ble jeg motivert til å gjøre litt ekstra =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå