Gjest Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 ...... bruker dere det? Jeg har kjøpt det og har store planer om å bruke det på gutten min. Han er to uker i dag - er det for tidlig å bruke det nå? Jeg blir litt matt av å se på det stooooore tøystykket... Har ikke prøvd det enda, men jeg antar at det fungerer slik at jeg må begynne fra bunnen hver eneste gang jeg skal bruke det?? Noen som har tips til andre sider enn tettinntil.no hvor jeg kan ser hvordan det knytes for nyfødt?
mamazon <3<3<3 Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Du kan bare begynne med en gang! Er ikke vanskelig når du har gjort det noen ganger, men krever litt øving. Du kan ha det knyttet på kroppen over lengre tid og bare putte babyen oppi ved behov, men jeg pleier å ta det av, går fort å knytte på og er litt i veien for amming (selv om det går an å amme med babyen oppi, men den teknikken har jeg aldri fikset). Sjekk denne: (Det står babyslynge, men det er et sjal av samme type som Moby Wrap)
Bergene Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Jupp, det kan brukes fra fødsel av. Du kan knyte det på deg og gå med hele dagen og ta babyen inn og ut. Men jeg tok det ofte av for hver gang, syns det ble litt varmt og i veien. I begynnelsen er det litt knotete og vanskelig, når man har lært det går det kjapt og greit =).
Søtnosmamma Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Her er knyteinstruksjoner for nyfødt: http://www.mobywrap.com/t-instructions-NewBorn.aspx Det ser uoverkommelig ut før du har prøvd, men når du har prøvd noen ganger går det på 1 minutt - max. Jeg brukte det fra vesla var noen uker gammel til hun var 5 måneder. Da gikk vi over til Mei Tai. Vesla har kosa seg masse i sjalet, både under middager så vi har fått spise sammen, på turer ute, framoverlent (senere) mens jeg har hengt opp klesvask og under "dans" i stua. Nå er hun nesten 11 måneder og har ikke tid til å bli båret lenger, dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå