Gå til innhold

Forskjell på magen etter fødsel på 1. og 2.fødsel...?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer veldig på, dere som har fått 2 barn (og fler for den saks skyld!) ble deres mager merkbart slappere etter 2.fødsel??

Jeg fødte for snart 3 år siden og er nå nettopp blirr gravid igjen. Jeg er slank og har trent opp magen til omtrent slik den var før jeg fikk barn, med unntak av litt slappere hud som man nesten må regne med.

Men jeg har ikke lyst til at magen skal bli ødelagt nå! Kan den gjøre det?? Vet noen med erfaring dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mage ble mye slappere etter 2 fødsel ja. Selv om magen ikke ble så stor og jeg ikke la på meg så mye, så ble huden mye slappere. Nå er magen trent igjen (har en del igjen da), men huden er blitt overflødig.

Det er 1år siden fødsel og jeg håper at den vil bedre seg med tiden.

Skrevet

Omtrent som ved etter 1.fødsel...

Skrevet

Min var stram og fin, minus litt løs hud, etter nr 2 er den ikke stram lenger:-(.

Er relativt tynn, så den slappe magen synes bare når jeg bøyer meg uten klær, men kan ikke si at jeg gleder meg til bikinisesongen akkurat.

Skrevet

Jeg vet ikke svaret på spørsmålet ditt, men skulle gjerne visst hvordan du trente for å få trent opp magen til slik den var før! Ville du skrevet noen ord om det, hadde jeg blitt veldig takknemlig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...