Gå til innhold

Noen som skal føde på Haukelandsykehus i juni ??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal føde på Haukeland, har termin 23 juni. Bor ikke i Bergen kommune da, men i en nabokommune. så skal nok på svangerskapskurs der.. Men JM sa til meg at de hadde sluttet med omvisninger på føden på Haukeland? Hvis ikke dette stemmer så hadde det jo vert greit med en omvisning :-) Men vet du om dette koster noe?

Jeg skal også på haukeland. Den 24 juni:) Skal også på det svangerskapskurset,med omvisning og hele pakken,men er ikke før i mai. Det koster 1000 kr,så det er litt dyrt syns jeg,men jeg føler jeg trenger det:)

Jeg har termin 30 Juni. Har ikke meldt meg på kurs eller omvisning. Har født der en gang tidligere. Da fikk jeg omvisning på forhånd, og fikk mange gode råd der. Tenkte at det ikke var nødvendig med kurs. Jeg klarte meg fin gjennom fødselen og fikk den informasjonen jeg trengte der. Men det var veldig nyttig med omvisning og den var gratis. Fødte på Storken sist, og er spent på hvordan det er i juni siden det er under oppussing nå..

Annonse

Jeg skal føde mitt første barn 19 juni på Haukeland, ang svangerskapskurs, om det er noen enslige her, eller som ikke skal hga med seg bf så har jo amathea svangeskapskurs i byn som er gratis og som inkluderer en omvisning på føden=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...