Thea Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Er veldig i tvil om jeg skal investerei søskenvogn. Det blir ca 2 år mellom dem, og jeg kommer til å trille storesøster til barnehagen hver dag i permisjonen. Har også sete til å ha over bagvogna, men hører den ikke er så stabil/trygg. Noen med erfaringer??
Tuppenmed4barn Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Blir 19mnd mellom våre to minste, vi satser på søskensete vi. Og trille hver vår vogn hvis vi skal gå lange turer sammen. Så tenkte jeg på stå brett så kan han sitte litt og stå litt alt etter formen.
mai mammaen til to Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 vi prøver med stå brett først. så ser vi om vi trenger søskenvogn... blir akkurat to år i mellom våre..
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Hvor har de sånnt sete da? Passer det til alle vogner? Haddde tenkt å kjøpe stå brett, men er kansje bedre med sete? Han er 21 mnd når nr 2 kommer.
Boogie Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Vi har to år mellom våre og kjøpte søskenvogn. Har hatt utrolig mye glede av denne både på turer i helgene og daglig til og fra barnehagen til eldstemann. Barna er i dag 1,5 og 3,5 år og vognen er fremdeles mye i bruk, om enn ikke hver dag lenger. Anbefaler dobbelvogn på det varmeste, selv mener jeg vognvalget vårt er det beste/mest praktiske babyinnkjøpet vi har gjort. Mye lettere å komme seg ut på tur og gå litt lengre strekninger enn en 2åring orker.
OsloMor Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Vi har 1.5 år mellom våre, jeg måtte ha søskenvogn.. En på 1.5 år er ALTFOR lliten til å stå på søskenbrett iallefall. Sluttet å bruke den da hun var 2.5 for da var storesøs. klar for søskenbrett. Hender jeg savner den, som f.eks. når storesøs. sovner på brettet, men det går for det meste veldig bra med ståbrettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå