Lovehearts Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Jeg skulle hatt mensen i slutten av febr. Fikk den siste i des. og siste i jan. Hvis jeg skulle vært gravid skulle unnfangelsen ca være 17 febr. og det vil si fosteret skal være 4-5 uker gammelt. Tok en gravid test på fredag men den var negativ. Kan jeg være gravid for det om? Har ingen tegn på at jeg er gravid. Er tynn, så merket det kjempe godt da jeg ble gravid med første mann. Jeg håper vel egentlig bare at dere her inne skal si at det kan være en mulighet for at jeg er gravid, og at jeg testa for tidlig, men det er vel mer sannsynlig at mensen er uregelmessig. Hadde veldig uregelmessige menser før jeg fikk mitt første barn, har hatt noelunde fast nå i ettertid. Håper noen kan dele sine synspunkter med meg............
74skytte Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Tror ikke jeg kan hjelpe deg så mye, men det kan være begge deler. Jeg selv sliter med uregelmessige, lange sykluser, men har klart å bli gravid to ganger (men mistet begge gangene). Jeg hadde ikke noen særlig symptomer på graviditet. Eller første gangen hadde jeg litt ømme pupper. Denne gangen (ved hjelp av ivf) merka jeg ikke noe. Var bare veldig sulten, og trøtt, men det er jeg ofte. Så det jeg skal frem til, er at det kan være at du har lange, uregelmessige sykluser, eller at du har testet for tidlig, og har en graviditet uten symptomer. Kommer ikke mensen snart, så kan du jo ta en ny test og sjekke. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå