Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Vi skal ha muligens ha barnevakt på lørdag/søndag, og snuppa får da mest sannsynelig MME (Vi har ikke fryser, så er ikke sikker på om jeg får pumpa nok). Hun får litt vondt i magen av MME, så nå har jeg kjøpt maltekstrakt. Hvor mye maltekstrakt skal man ha i melken? Hun er 3,5 mnd.
Ladybug~N&E Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 3teskjeer max om dagen er det min hs sier. jeg pleide bare å ta en halv teskje i hver flaske jeg da.
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2008 okei, takk :-) Det er riktig ekstrakt jeg har kjøpt når det er sånn sirup ja?
sedira Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Jeg brukte 1 teskje i ei flaske hver dag. Det holdt for å holde magen til lillegutt i sjakk, men det er veldig forskjellig hva babyene trenger.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Får han/ho veldig løs mage, kan du trappe ned litt på malten. Eller så e d nokk med 3 tskjeier i døgnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå