Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 ...snuppa mi er 6 mnd om 6 dager! Jeg slutta å amme (fullamme) for ca 1 mnd siden, da hun begynte med puppenekt! Begynte da å gi mme i tilegg til grøt og vann...og får pupp får leggings!! De skal ha mme når de er så små? Eller? Når slutte med mme og sånn? Vi er så vidt oppe i 2 grøtmåltider, så det er ikke nok... Hvordan skal det være?
sedira Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 De skal ha mme når de er så små ja Gutten min har fått mme fra han var 1 mnd.! Drikker 500 ml om dagen enda, og han er 10mnd.!
"gullet" Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 jeg har gitt mine barn mme til de har blitt 1 år, da hadde vi gradvis gått over til andre melkeprodukter så vi begynte m vanlik melk rundt ett-års alderen, kommer nok til å gjøre det denne gangen også :-)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 spurte nettopp hs om dette. mme frem til de er rundt året, da man kan begynne å gi vanlig kumelk. og selv om barna har to grøtmåltider, og middag så skal dem helst ha 5-6 dl mme om dagen sa hun til meg. og jenta mi er 6mnd om ei uke... etterhvert hvis hun ikke vill ha så mye mme måtte jeg prøve å gi henne mer vann, for hvis dem ikke får nok veske blir magen så hard sa hun...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå