Gjest Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Han klør seg i bakhodet hele natten. Kan ikke se noe utslett men er jo sår der han har klødd da. Noen som har vært borti dette? Er jo litt rart at det er kun i hodebunnen,bruker ikke sjampo eller noe. Kan det være allergi mot vaskemiddel eller noe han spiser? Masse svar plis TAKK!
Mitt vakre trekløver Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Vanskelig for meg å si hva han klør av. Skurv? Atopisk eksem (tørr og rød hud)? eller noe helt annet..... Gutten min klorer seg også om natten, pga atopisk eksem. Eneste som hjelper da er å file negler og la han sove med "klorevott" (som du får kjøpt på bl.a. H&M og babyshop) Lykke til:)
Moi 32 Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Det kan rett og slett være at han begynte å klø pga en floke eller no, og nå klør såret/skorpa. Da kan sikkert klorevotter være lurt til det har grodd ja. Jeg ville prøvd det først, og smør med litt allergivenlig og fet krem så ikke skorpa irriterer så mye, og hvis ikke det hjelper så legen neste. Og passe på å gre ut eller klippe av eventuelle floker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå