Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Skulle vel hatt mensen ca sist torsdag. I går og i dag har det kommet noen pittesmå rosa flekker i trusa, men ikke nok til å fylle et lite truseinnlegg engang. Trodde spiralen skulle forhindre slikt, jeg. Kjenner jeg er passe stressa nå. Så er spm. CBen ligger på benken her, og jeg har ikke tisset siden ca halv 11 i morges ... kan jeg tisse på pinnen nå, eller bør jeg vente litt lenger? Det er vel ikke nødvendig med morgenurin når man har gått like lenge mellom to tissinger på dagen som man vanligvis gjør over natta? Flotte anonymknappen!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Tiss i vei... og oppdater oss!! Lenge siden du fikk baby da?
Tuppenmed4barn Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 jeg hadde testa jeg, gjorde slik da jeg testa sist og den var positiv den
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 7 1/2 mnd ... Hadde ingen planer om to tette jeg :-S
Steinbukk77 Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 En "bivirkning" av hormonspiralen er vel mindre blødninger tror jeg! Men du kan bare tisse på pinnen. Om du har gått ei uke over tiden skal den bli positiv midt på dagen.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Skjønner det er litt skummelt da ja!! Når man ikke så for seg to tette... Men lykke til Og gjerne oppdater oss!! blir nysjerrig her:)
Snappie Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 HCG i urin (det hormonet som skilles ut hvis man er gravid) finnes i større og større mengder etterhvert i graviditeten og derfor så skal graviditetstest taes av morgenurin hvis det er tidlig i svangerskapet, rundt forventet mens. Jeg tror du kan ta testen når som helst på døgnet nå siden du ventet mensen sist torsdag. Jeg tok test på ettermiddag 1-2 dager FØR forventet mens og det var nok HCG i urinen til å påvise at jeg var gravid. Er spent på hva resultatet blir!? Hold meg oppdatert.
maria isabell Skrevet 11. mars 2008 #8 Skrevet 11. mars 2008 det blir tett,men kanskje det er en mening med det,blir spennende å se om du er gravid...vart gravid 10 mnd etter fødselen,det er tungt,men trur det blir kjempekoselig også
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #9 Skrevet 11. mars 2008 Puh ... negativ! Ikke klar for en til enda, det er nok styr med den ene jeg har ;-) Det rare er at jeg har kobberspiral, og jeg trodde ikke den skulle ha noen innvirkning på mengden mens... Jaja, vår se hva som skjer. Det er jo ikke meg imot med knøttsmå blødninger. Men det kommer vel for fullt nå som jeg har testa ;-) Takk for tipsene damer!
C.S.I :) Skrevet 11. mars 2008 #10 Skrevet 11. mars 2008 Vi må bare se det positivet med to tette... får veldig tette bånd barna våra. Masse jobb er det helt sikkert... men veldig spennende. Sitter her med ei lita ei på 8mnd og er kommet i uke 16 med neste mann:) Blir kjempe koselig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå