Gå til innhold

Flere enn meg som har nok melk men ikke lekker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo kjøpt inn ammeinnlegg til den store gullmedalje, men har jo ikke bruk for dem..!

Her går det kun i ullinnlegg.

Lillegutt legger fint på seg, så jeg har nok melk, men hadde jo nesten regnet med at jeg kom til å lekke da!

Er det flere som ikke lekker?

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Jeg lakk ikke generelt...lakk kun hvis det var noe ekstraordinært som veldig lang tid mellom amming eller veldig trange klær.

Skrevet

Jeg har nok melk, men lekker heldigvis ikke :-) Har brukt innlegg max 15 ganger til sammens i løpet av 3,5 mnd.

Skrevet

Eneste jeg har lukket er i begynnelsen når jeg hadde for mye melk, da måtte jeg bruke ammeinnlegg om natta. Etter det har det ikke vært noe griseri hos meg hehe :)

Skrevet

jeg lekker ikke. har faktisk ikke gjort d denne gang. men bruker natusan ammeinnlegg alikevell pga at jeg fryser fort og brystvortene mine er veldig følsomme. så blir fort sår når jeg ikke bruker d.

Skrevet

Så heldige dere er som ikke lekker. Jeg lakk som bare det de første 3-4 månedene. Kliss våt i ett sett og strålen sto tvers gjennom rommet. Noen morgener var det så ille at når jeg gikk fra sengen til badet så lå det melkedråper hele veien gjennom gangen etter meg. Måtte sove med et håndkle i sengen. Kunne nesten bli pinlig i blant når det sprutet helt bort på den som satt ved siden av meg i sofaen....Jeg brukte ullinnlegg hele tiden og var superfornøyd med det. De holdt varmen selvom de ble fuktige. Lekkingen tok brått slutt da snuppa ble 4 mnd, nå lekker jeg så godt som aldri lenger!

Skrevet

Samme her! Etter ca 4 mnd ble det slutt på lekkasjene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...