Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #76 Skrevet 22. mars 2008 Du har nok dessverre lagt opp til dette selv.... Synd det ikke gikk din vei..
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #77 Skrevet 22. mars 2008 Men dere kan jo prøve å forstå da, og ikke dytte opp i flere dager. Ta et hint liksom! har dere ikke egne liv å bry dere med i stedet? Dere virker jo helt opphengt jo.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #78 Skrevet 22. mars 2008 Det er dessverre mange som ikke har så mye annet å ta seg til enn å henge her inne virker det som. Men jeg skjønner at du blir irritert når det dyttes i hue og ræva! GO GIRL! Det er noen bedre som venter på deg vettu:)
hilly- fødeklar med nr. 3. Skrevet 22. mars 2008 #79 Skrevet 22. mars 2008 Til HI! Jeg lider virkelig med deg, dette er virkelig trist og sårende. Samtidig må jeg påpeke at de fleste damene som har svart deg, har vært støttende. Selvfølgelig er nok noen litt nysgjerrige, inkludert meg, men vi har hele tiden villet deg det beste. I tillegg har du hele tiden gitt dem oppdateringer. At denne situasjonen ikke gikk bra er noe jeg ikke unner noen, men måten du nå gir tilbakemelding på synes jeg ikke er riktig. Selv om kameraten din såret deg, må du ikke hakke videre nedover på mødrene her inne. Det er ikke de som såret deg. De fleste rådet deg til å fortelle kameraten det, men det du må spørre deg er om du hadde klart å la være å gjøre noe med situasjonen? Hadde du klart å leve med uvissheten? Jeg ønsker deg virkelig lykke til i kjærligheten, det virker som du har et flott nettverk av andre venner rundt deg. Klem.
hilly- fødeklar med nr. 3. Skrevet 22. mars 2008 #81 Skrevet 22. mars 2008 Hvorfor er alle anonyme forresten? Kan ikke dere stå for meningene deres? Dette er selvsagt med unntak av HI som har ønske om å være negativ fordi hun betror noe, men dere andre.......
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #82 Skrevet 22. mars 2008 Fy faen, jeg er så drittlei det jævla maset om "hvorfor anonym?" Det finnes x antall grunner til at jeg og flere andre ønsker å være anonyme, hvorfor i helvete bryr du deg om det?
hilly- fødeklar med nr. 3. Skrevet 22. mars 2008 #83 Skrevet 22. mars 2008 Hvorfor jeg bryr meg? Fordi det irriterer meg En ting angrer jeg på. Det var ikke "anonymitet" HI hadde innlegg om, så derfor skal jeg slutte å diskutere det her og heller gjøre det hvor innlegget hører til..... glad for at jeg kan stå for mine meninger:) Ha en fin-fin kveld.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #84 Skrevet 23. mars 2008 Men hva i alle dager!!! Her drar jeg på påskeferie i nesten ei uke, og innlegget mitt er fremdeles på førstesida! Ser at det er en del dytt her, og jeg beklager at jeg ikke sa i fra at jeg dro. Nå er jeg i alle fall tilbake, men jeg ser jo også at det er noen her som har påstått at de er meg. Anonym 22:31 22.03.2008 er ikke meg uten at jeg kan komme med noen bevis for det. Eller, denne anonyme har faktisk signert med HI for å få alle til å tro at hun er HI, mens jeg aldri har signert med dette. Antar at folk skjønner hvem jeg er. Men nå kan jo folk tro at også dette er falskt, men det er det ikke, og jeg kan faktisk legge ut screenshot av telefonregninga mi eller noe sånt hvis jeg må såpass drastisk til verks for å bevise at jeg er meg. Jeg ville i alle fall aldri ha funnet på å skjelle noen ut fordi JEG ba om tips og råd. Jeg ble faktisk overveldet over interessen dere hadde for situasjonen min, og dere hjalp meg komme over denne kneika med å ikke tørre å skrive sms og ringe. Så jeg har mer en gjerne kommet med oppdateringer, og kommer nå med den nyeste. Jeg sendte melding litt seinere om at det selvfølgelig var noe som jeg hadde på hjertet, men som jeg ikke greide å snakke om på telefon. Så vi blei enige om at vi skulle møtes etter påsken for å snakke grundig om ting. Vi har begge opplevd å få hjertet knust, så jeg skjønner at han er redd for å innlede et nytt forhold (det er strengt talt jeg også) og dessverre for meg så ser det ikke ut som han har like sterke følelser for meg en jeg for han. Men på den positive siden så har mine følelser dabba litt av. Jeg tror det var så fint å høre at jeg var søt som gjorde at plutselig så kjente jeg meg forelska. Ingen har jo sagt noe sånt til meg etter at barnefar slo opp, og det er tross alt McDreamy det er snakk om her! Skulle ha ønskt at vi hadde fått snakka om ting med engang, men sånn er nå livet. Uansett hva som skjer kommer vi jo til å være venner, og det er jeg glad for. Så det var det fra meg, tror jeg holder meg på aleneforeldre debatten i framtida for å unngå såpass mye oppmerksomhet. Men for dere nysgjerrige, skulle det bli noe mellom meg og vennen min (enten nå eller senere) så legger jeg det ut med nick og profil og sørger for at alle får vite hvor lykkelig jeg er der. Men inntil videre så er jeg faktisk lykkelig som singel, selv om jeg skulle ha ønska at han var skikkelig forelska i meg. Nå skal jeg lage påskefrokost, og ønsker alle dere en riktig god påske! :-)
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #85 Skrevet 23. mars 2008 Tidlig oppe du også ser jeg ) Eldste snuppa mi, våknet kl 6 - må ta det med et smil ellers blir det en dårlig dag. Nå har jeg fått lest denne laaaange tråden - ble nyskjerrig tilslutt 83 svar!!! Morsomt at den fikk så fin slutt synes jeg. At dere skal møtes og prate om ting er jo kjempeflott da. Som du tidligere har sagt så er han ikke så åpen med følelser alltid. Sikkert lettere å klare opp i situasjonen når dere er sammen ) Uansett om dere fortsetter med venneskap eller du møter opp på skravle og forteller at det var MEG og nå er jeg lykkelig forelsket ) Å få positiv oppmerksom - kan vekke mange følelser. Det skjedde for meg- nå har vi vært sammen i mange år - hadde jo sett i hans retning - så etter en helg på samme kurs, kommer han med den flørtemeldingen. Det gikk jo helt rundt for meg- hva i alle dager mente han med det liksom... hadde aldri hørt noe i min retning før. Nå er vi gift og har 2 fantastiske barn sammen og gjeld fra grunnmur til pipe ) Lykke til med samtalen ) ...og jeg er ganske sikker på at "lynet" slår ned hos de fleste når det gjelder kjærlighet. Det er bare så irriterende å ikke vite når!!!!!
petite fleur Skrevet 23. mars 2008 #86 Skrevet 23. mars 2008 Nei, er det mulig! Tenk at en eller annen fjott har gitt seg ut for å være HI....folk er så rare av og til ;-) Da du la ut et lite spm om å tolke denne mannen, hadde du vel aldri sett for deg at denne tråden skulle bli SÅ lang? Hi hi...... Uansett, kos deg resten av påska og lykke til med å finne mannen i ditt liv - hvem enn det viser seg å være ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå