Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #26 Skrevet 12. mars 2008 Ojoj..nervepirrande! Kanskje han har mista mobilen sin..Lykke til vertfall:)
nurket4a Skrevet 13. mars 2008 #32 Skrevet 13. mars 2008 Så nysgjerrig nå.... Men må du huske at om du ikke får nå svar på meldinga så kan det være at han ikke har fått den. Hvis mobilen har vært avslått hele tiden så har jo meldingene en gyldighet... Vi må få høre så snart du har hørt nå... Sender over mange Lykke til klemmer :-)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #36 Skrevet 13. mars 2008 sprekker snart her.. gått inn 3 ganger i dag å sjekket hvordan d går..
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #37 Skrevet 13. mars 2008 Har egentlig ikke tid til å skrive her, men ser at dere er like spente som meg, så kan jo fortelle hva som har skjedd. Har prøvd å ringe et par ganger i dag, men mobilen var fremdeles slått av. Så jeg sendte til slutt en medling til en felles venn av oss for å spørre om det var noe (har vært litt redd for å snakke med vennene mine om dette, for jeg føler at det er feil at jeg forteller dem om noe han har sagt privat til meg), og da fikk jeg vite at han har dratt på tidlig påskeferie til et eller annet sted i utlandet. Var sånn restplass tur, så jeg hadde ikke hørt noe om det, men det verste er at han ikke kommer hjem før 20. mars!!!! Hvordan i all verden skal jeg holde ut såååå lenge? Hadde jeg bare snakket med ham med engang han sa det han sa så hadde jeg jo sluppet 5 dager der jeg kun tenker på ham og å vente ei uke til før jeg i det hele tatt får kontakt. Jeg går jo på veggen her!! Kommer til å forsøke å ringe igjen, for kan jo hende at han har glemt å pakke med lader, men får låne av noen og har en mobil som fungerer. Savner ham sånn
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #38 Skrevet 14. mars 2008 godt å høre fra deg. lykke til med ventingen.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #39 Skrevet 14. mars 2008 Lykke til med ventingen:) oioi, dette var spennende. Oppdater oss da=)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #40 Skrevet 14. mars 2008 Snakk om uflaks! Dra sånn til langtvekkistan når hele dib sitter som på nåler!! Møkkamann...;-)
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #41 Skrevet 14. mars 2008 Jeg tror vi må dytte opp dette innlegget til han er tilbake fra ferie jeg:-) Masse lykke til! Dette er like spennende some Home and Aaway!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #46 Skrevet 15. mars 2008 Fremdeles avslått mobil. Har ikke orka noe særlig de siste dagene, og i går leverte jeg poden til barnefar slik at jeg har vært helt alene i natt. Det var kjemperart, og jeg har ikke fått sove noe. Og det var helt sant det jeg sa med nervespisinga, har gått opp 2 kg. :-\ Er skikkelig deprimert nå, og det som begynte som sommerfugler i magen har blitt til en stor klump. Skjønner ikke at jeg skal holde ut 5 dager, eller faktisk så greier jeg det fordi nå venter jeg ikke på at han skal komme tilbake til Norge. Nå tenker jeg at han helst ikke skal komme tilbake fordi han har bare dårlige nytt. Likevel har jeg forsøkt å ringe, bare for å høre stemmen hans. Trenger ikke manne meg opp lenger. Nå hører jeg på en sang som vi begge liker veldig godt, selvfølgelig en kjærlighetssang, så jeg er på nippet til å begynne å gråte. Forbereder meg bare på å høre at: "Nei vennen, jeg er glad i deg, men det går ikke at vi er sammen." Men jeg har jo nok av folk som er glade i meg (og jeg setter jo pris på det), nå har jeg lyst til at han skal elske meg!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #49 Skrevet 17. mars 2008 Faen faen faen faen faen faaaaaen!!!!! Ringte igjen nå nettopp bare for å prøve, og tror dere ikke han svarte!!! Og det verste var at han hadde fått meldinger om hvert eneste tapte anrop fra meg!!!!! Jeg har jo ringt en del ganger for å si det mildt. Og så spurte han var det noe spesielt, og hva sier jeg? Jo, jeg sier selvføleglig neida, ville bare høre hvordan du hadde det. Så det blei en ren vennesamtale, men jeg føler jo at han vet at det var noe mer. Men fordi han ikke har noen følelser så er det jo ikke så viktig å få snakka med meg. Er sikkert sånn ting virkelig er. Får sende en melding og skylde på ammetåka for alle anropa. Føler meg bare dust nå.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #50 Skrevet 17. mars 2008 Det kan jo tenkes at han er like nervøs som deg?? Si noe til han da! blir jo overnervøs hele gjengen her!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå