Gå til innhold

Kan dere hjelpe meg med å tolke denne mannen? (kan ikke spørre venninnene mine)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne mannen er nemlig en del av vennegjengen, og altså en god venn av meg. Men her om dagen så han meg i øynene og sa at jeg var søt. Har jo hørt det før, men "problemet" denne gangen var at han var klinkende edru. Jeg aner ikke hva jeg skal tolke dette som, og sjenerte meg tør ikke spørre. Er redd for at det kun betydde at jeg var søt fordi jeg håper at det betyr noe mer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er forresten alenemor, så han gjør ingenting galt.

Skrevet

han liker deg. Liker du ham?

Og er du singel...?

Skrevet

Da er det bare å gå for det :-)

Skrevet

Jeg tror han liker deg, ingen i min vennegjeng har sagt at jeg er søt på den måten, tror ikke det er så vanlig.

Skrevet

Tror rett og slett jeg må ta meg sammen og spørre. Hadde vært helt fantastisk om han likte meg for jeg har alltid hatt litt ekstra følelser for ham, men er redd for å ha for høye forhåpninger.

Skrevet

Jeg syns du skal "manne" deg skikkelig opp, se han i øynene med et lurt smil og si:"du er ikke så værst du heller!"

Så finner du nok fort ut av om han vil noe mer!! ;)

Skrevet

Vi bor dessverre ikke i samme by, så jeg ser ham ikke så ofte. Så må ta dette på telefon eller mail. Da han sa det han sa greide jeg å hoste opp at han hadde en søt nese. Herregud, er det mulig??

Skrevet

Heheh, utrolig bra:p Skriv en melding: "syns forresten ikke bare det er nesen din som er søt;)" Eller noe sånt.. :P Tror nok han liker deg ja:)

Skrevet

Nå har jeg "manna" meg opp i hele kveld, og endte med å sende en sms der det stod at jeg var forelska i ham, så det kan han umulig feiltolke. Men kjenner jeg ham riktig så svarer han ikke med engang, så her sitter jeg som et nervevrak. Herregud, kjenner meg jo som en forelska 17-åring all over again.

Skrevet

Hihi, da er vi alle like spente på svar?;)

Skrevet

Kjempe gøy at du deler dette med oss :)

Hadde egentlig tenkt å være ekkel og skrive noe sånt som:

"Herregud, hvor gammel er du egentlig?"

Men så leste jeg mer og ble oppriktig interessert, fikk til og med litt forventnings fomemmelser selv :)

Nå er jeg like spent som alle andre:

HVA SA HAN?

Skrevet

Oj, var dette så interessant, hadde ikke venta så stor respons. Men greit å vite at jeg ikke er den eneste som venter på svar. Tror dessverre jeg var for seint ute med den meldinga, han hadde nok lagt seg allerede. Og jeg tør jo ikke ringe heller midt på natta. Litt dårlig timing altså for nå kommer jo jeg ikke til å få sove, kribler i magen. Åpna meg for ei venninne, og hun sa faktisk at hun ikke var overrasket hvis han hadde følelser for meg. Og han passer jo så perfekt som stefar, stilt opp som barnevakt og til og med barnefar liker ham.

Fant fram iskrem nå for å "nervespise", kommer sikkert til å legge på meg 2 kg bare i natt. Men skal selvfølgelig oppdatere så snart jeg hører noe.

Skrevet

Åååå, så spennende! Jeg leste hele innlegget nå, og jeg tror jeg er minst like spent som de andre jentene!

Nå, har du fått svar????

Skrevet

Du er tøffere enn toget!

Håper du får et positivt svar. Det unner jeg deg når du har lagt hjertet ditt på bordet, for å si det slik:o)

Skrevet

Dette var jo kjempespennende :)

Lykke til !

Skrevet

SKJER DET NOE SNART ELLER????????

Skrevet

.... har du fått svar????

Skrevet

Har ikke fått noe svar, og har hatt en dårlig dag. Ser meg nødt til å ringe ham i kveld, noe jeg gruer meg til. Plutselig var dette ikke så spennende, trodde ikke han skulle unnlate å svare, men det er faktisk typisk ham. Han greier ikke helt snakke om følelser. Uff, må jo manne meg opp igjen i kveld også for å ringe. Og nå føler jeg at han sikkert ikke liker meg, for da hadde han jo svart.

Skrevet

Ring han du!

Bedre å få det ut av verden enn å gå slik å lure!

Kanskje du blir skikkelig overrasket, kanskje han er kjempeforelsket men ikke vet hva han skal si/svare!

Lykke til! Hold oss oppdatert!!!!

Skrevet

ja, ring ham du. det som er startet må avsluttes...masse lykke!

Skrevet

Har du ringt?

Det er mange som er spente på dine vegne nå!!!!

Skrevet

Er det mulig???? Nå har jeg brukt den siste halvtimen med mobilen i hånda, trykka frem og tilbake og fått en skikkelig klump i magen. Så ringte jeg endelig, bare for å få den beskjeden om at mobilen var avslått!!!!! Måtte nesten spy på slutten altså. Men så slo det meg at kanskje mobilen har vært avslått helt siden i går, slik at han ikke har sett meldinga mi, så kanskje han ikke unngår meg bevisst, så da var det jo kanskje ikke så kjipt likevel. Men dette er ikke godt for nervene, må nervespise mer.

Dere legger jo ikke lite press på meg her heller, tror faktisk det var færre som brydde seg da jeg mistenkte svangerskap engang :P

Men tror det blir enklere å ringe i morgen for jeg savner faktisk stemmen hans, og blei litt lei meg av at det ikke gikk an å få kontakt med ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...