vi blir 4 :o) Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 mannen min og jeg har nettopp vært og testet,etter et veddemål mellom min mann og en kamerat, og ble testet till over 135 begge to.. da må jo lillegutt arve dette? noen som vet? Han ligger godt ann i forhold til utviklingen, men ikke unormalt synes jeg.. Har aldri tenkt på å teste min IQ, men da min mann ville teste seg tenkte jeg at jeg ikke skulle være noe dårligere.. Ble ganske imponert over meg selv jeg..hehe.. Synes det er spesielt moro ettersom jeg er ung, blond og valgte familie forran egen karriere. Utrolig hvordan man blir behandlet/satt i bås fordi man er ydmyk, blond og kvinne.. defor ekstra moro å få et bra testresultat å slå i bordet med )
alexandriah Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 He he! Lurer på det samme! Kjæresten min og jeg gjorde det samme- vi fikk også begge over 135 og er medlemmer av mensa. Jeg er ikke spesielt smart av utseende(hehe veldig blond osv) så derfor er det litt ekstra gøy. Lurer også på om vårt lille gull arver høy IQ- han har allerede utvist ganske avansert oppførsel på noen områder- se innlegget over...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå