Gå til innhold

Til dere med OTH Urban Jungle!! Ang vognpose...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en ullpose "til låns" som har passet greit i bagen, men nå må jeg gå over til sportsdelen siden jenta er blitt for stor. Den ullposen jeg har brukt i bagen passer absolutt ikke i sportsdelen, så da lurer jeg på om noen kan dele erfaringer med meg. Er en VOKSI fin å bruke i OTH??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Kaiser i vår OTH. Den passer perfekt. Det er en fleecepose med utagbar lammeskinn. Tror også at Stairways To Heaven er bra. Så lenge de passer i forhold til fempunkts-selen.

Skrevet

Jeg aner ikke om voksipose passer, men vi har baby nest fra Odenwälder, med lammeskinn i bunnen og den passer veldig fint.

Skrevet

jeg bruker voksipose i våres vogn og det fungerer fint..

Skrevet

Vi bruker OTHs pose. Den passer (selvfølgelig) veldig bra. Ser liten og lite lun ut, men har så langt vært helt super. Vi har brukt den hele vinteren og hun har ikke vært kald en eneste gang.

Skrevet

Søsteren min har sverget til Kaiser.. den henger seg ikke ned i hjulet foran....

Jeg har samme vogn, men vurderer Lammi, siden den er litt mykere, og fremdeles har lammeskinn inni... men er usikker, pga at den helst ikke bør gå i hjulet. venninnen min har Lammi og mener det funker! :-)

Skrevet

Jeg benytter OTH sin pose og har brukt den i sportsvognen siden januar. Posen ser ikke varm ut men den er det. JEg er kjempe fornøyd med den og gutten min har aldri vært kald.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...