Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Jeg har delte meninger om dette. Alle har rett på barn, Likevel må de se litt på barnas behov. Jeg sier ikke at de er dårlige forledre til Peter, men nå vil de ha nr 2....
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 De er jo uansett en familie med barn nå, så jeg ville ikke se på det som så stort steg å gå fra 1 til 2 barn som å gå fra 0 til 1. Uansett et gammelt program, så kan hende de har nr 2 allerede.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Fikk ikke med meg det programmet der, men synes det var dritartig å se på Per Inge "Idrettshater" Torkelsen på timerslang tvangsskitur på fjellet sammen med en annen skiturentusiast ...... Torkelsen er bare negativ og Ironisk hele veien ...heheheh..... Han ler jo litt da, så det ser ut som han koser seg ufrivillig.... kan du fortelle mer om programmet du så da? Jeg synes ikke at det er en menneskerett å få barn nei .... Hadde jeg ikke kunnet få barn selv, hadde det ikke vært noe i veien for å ville adoptere (å KUNNE det, er noe annet da det økonomiske spiller inn der)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå