Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Jeg begynnte på p-pillen den 29.februar fordi de ønsket at eggstokkene mine skulle hvile frem til den 19.mars. Men i dag har jeg fått en blødning, hvorfor det?? Sjønner ingenting jeg nå. Bør jeg kontakte Hausken?
tubaluba Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Hei. Jeg hadde en omgang med p-piller i høst og det skal ikke komme blødning, så jeg hadde kontaktet Hausken. Det er ikke sikkert det betyr så mye da, men greit å være på den sikre siden. håper det ordner seg.. mvh
ivf-MaMaMø Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 P-pillen kan klusse veldig opp systemet. Eg og skulle gå på p pillen et par mnd for å renske opp, eg fikk ikkje mens i det hele tatt, og det skal man jo ha.. Så tror ikkje det e noe å stresse med for vi reagerer alle forskjellig. Kan jo være at p pillen skyller ut noe som skal ut.. Tror begge veier er normalt. Men det e jo bare til å ringe, for det e bedre å vite enn å gå i uvisse :-)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2008 Ringte hausken og de sa at det ikke gjorde noe. Så da får jeg bare stole på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå