Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 når ga det seg. er så sliten jeg... poden er snart 4 mnd og sliter ennå med masse luft og mye vondt, som også gjør at han sover dårlig om natten.
aragon Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Var gutt slet med mye luftsmerter frem til han var rundt 2mnd. Det som hjalp oss var kiropraktor, maltekstrakt og kolikkmassasje av magen for å få ut luft flere ganger om dagen. Men regner med at du har prøvd det meste....
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 ja føler det meste er prøvd... healer, ostopat, homopat.. og div øvelser. minifom. men stakkaren sliter forde.
aragon Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Reagerer ikke på noe du spiser da hvis du ammer... Kullsyre, melkeprodukter.....Hvorfor ikke evnt prøve morsmelkerstatning av soyamelk, har hørt det kan hjelpe... Fås på resept
fox`y Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Min er 8 mnd å plages fortsatt en del med magen:/ 1 mann var oxo slik mage onge. å han kan ennå plages me kolikksmerter å han er 2.5 år. begge er kiss barn da. jeg ammer fullt ennå, så er en del matvarer jeg må holde meg unna sånn som løk,kål,erter,mais,sterk mat,reine melkeprodukter osv. vi har gått til kiropraktor.. manuellterapi og fysio har han ennå. har du prøvd me litt sukkervann når smerta er der for fullt,d bruker vi ennå. å d bedøver litt iallefall. håper gutten din blir bedre raskt. er forferdelig å se at de har d vondt. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå