Gå til innhold

Kan dere støvsuge med barnet rundt dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller blir de redde? Da mener jeg med vanlig støvsuger og ikke sentralstøvsuger?

Skrevet

Jeg kunne ikke det med datteren , men med sønnen gikk det fint....han var litt redd, men ikke hysterisk som datteren min var. Der måtte jeg vente til hun sov sin søteste søvn, eller benytte sjansen når hun var ute på trilletur =)

Gjest Gul stjerne
Skrevet

støvsug, føn håret, gjør alt som vanlig fra første dag, da venner de seg til lydene. Ikke vanlig at de er redd, da.

Skrevet

HI her. Barnet mitt har vært veldig skvetten helt siden h=n var liten og hadde mororefleksen frem til 8 mnd alder, så derfor ikke så lett og venne de til lyder som er litt skremmende. Fortsatt noe skvetten.

Skrevet

Tulla mi er 4 mnd og hun sovner av støvsugeren..

Skrevet

Jadda, lille synes det er spennende med støvsugeren han. Blir litt sinna når jeg er ferdig, for da er spenninga over...

Skrevet

I begynnelsen reagerte han verken på den vanlige eller den som er liten (sånn som er både for gulv og med en liten håndstøvsuger i).

Nå går det greit med den lille, men skal jeg bruke den vanlige må lillegutt enten ligge ute i vogna eller noen må ha han på fanget...

Skrevet

ja d kan jeg..litt skeptisk i starten men nå er han vant til d.:):)

Skrevet

Gutten vår elsker det, veldig morsomt. Han krabber etter støvsugeren som bare det:-)

Skrevet

Sønnen min elsker støvsugeren. Han følger etter meg rundt, og klatrer på den, og sette fjeset midt i "luftstrømmen" som kommer ut på toppen og ler..

Aner ikke hvorfor han er sånn, han har aldri vært redd støvsugeren.

Skrevet

Støvsugeren er omtrent det eneste som stopper skrikinga til vesla:) Så her står den og durer store deler av dagen:)

Skrevet

når ejg støvsuger stua sitter jenta mi i høystolen og ser på og finner det utrolig fasinerende. har hendt at ho prøver å finne ut hvordan ho skal slå den på hvis ho kommer over støvsugern. men siden vi er nøye med å trekke ut kontakten har ho jo ikke klart det enda da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...