Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille-frøken på 9 mnd har slitt med en influensa-virus i 5 uker og har i dag fått astma-medisin for å hjelpe til med å åpne luftveiene hennes. Er det fler her som har hatt eller har barn med hyppige og langvarige luftveisinfeksjoner? Hvilken erfaring har dere? Har de vokst det av seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg hadde barneastma selv da jeg var lita - varte fra jeg var i ettårsalderen - 14-15 årsalderen.

Snuppa mi har vært plaget med lungebetennelse (5 ganger på litt over 1 år fra hun var halvannet til 2,5) - da fikk jeg nok av at den ene forkjølelsen og lungebetennelsen avløste den andre.......så jeg forklarte henne at "nå vil vi ikke til sykehuset mer og da må du ta tran hver dag". Hun minte meg på å gi henne tranen og sanasolen hvis jeg glemte det, og argumentet hennes er at hun slipper den stikkingen i fingeren hver gang hun må til legen for ny pencillinkur. Tran og sanasol hadde umiddelbar virkning på henne og etter det har hun ikke vært syk en eneste siden og nå er hun 4.

Tran og sanasol hjalp ikke meg med astmaen, men forsyterket nok immunforsvaret mitt tror jeg.... Var bare syk i korte perioder av gangen og ikke ofte syk....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...