Gå til innhold

Når var dere helt som før "der nede"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

6 mnd siden fødselen og føler at ting begynner å gå seg til nå, men det er ikke helt som før. Sex er det samme, men jeg kjenner at jeg er videre og "luftigere". Det tar mye lengre tid å bli vanlig igjen der nede enn jeg trodde. Hva med dere?

Skrevet

Tror du bør ta det spørsmålet på en annen tråd...tror det er en "sextråd" her...

Skrevet

he he jeg blir nok aldri som før. blei klippa og "sydd" (les:snurpa) igjen noe veldig så her er det ikke mye luftig i alle fall. er veldig mye trangere merker jeg. egentlig veldig ubehagelig til tider. hvordan det er ellers aner jeg ikke men er nok litt forskjellig

Skrevet

Er da helt greit å spørre om det her!

Skrevet

2 mnd siden fødselen og jeg tror det er ganske så ok her. Sambo sier det er det samme ihvertfall:P

Skrevet

6 mnd siden fødsel og jeg er ikke som før. Tror egentlig ikke det kommer til å bli helt likt der nede heller. Har ikke vondt mer da, bare føles annerledes.

Skrevet

Det er ikke en sextråd. Skulle spurt på mammas kropp, men der er det nesten ingen som leser.

HI

Skrevet

Syns som sagt lenger opp her, at det er helt greit å spørre om det her!

Skrevet

Har du husket knipeøvelsene dine etter fødselen?

tro meg, det virker, men du må gjøre det...

f eks 3 ganger om dagen, ti repetisjoner.

Knip i fire sekunder, slapp av i seks sekunder, ti ganger eller gjerne mer.

Skrevet

Takk for svar. Ja, kniper og kniper, men likevel er det ikke som jeg skulle ønske. Men dat har jo blitt litt bedre. Håper det fortsetter å bli bedre, og at dette ikke er slik det alltid skal være.

Skrevet

5 mnd siden fødsel og på ingen måte normalt igjen ennå. vondt å ha sex og kjenner også lett ubehag når jeg går på do

Skrevet

jeg leste på lommelegen. no at en (mannlig) lege sa at man kunne nok aldri regne med å bli helt lik nei. personlig er jeg så og si den samme, men jeg synes liksom det har kommet litt ekstra hud rundt omkring.. (6 mnd siden men har vært lik i ca 4,5 mnd)

Skrevet

Første samleie som ikke gjorde vondt var etter 5 måneder! Og så har det vært opp og ned. Litt nervøs innimellom også, for at det skal gjøre vondt, det var MYE trangere! Men det var nok bekkenbunnen, så jeg knep og knep, med resultater!!

Skrevet

Jeg revnet ikke, og kunne nøyes med fire pyntesting til rifter, men lillejenta var 4½ kilo ved fødsel, og hun kom veldig hurtig når, hun først kom seg løs av bekkenet. Bekkenbunden var veldig øm de første par uker, det gjorde vondt både å stå og sitte.

Jeg hadde bekkenløsning under gravidititen, men kun i ryggen. Men etter fødselen har jeg fått smerter i symfyseleddet og det blir bare værre og værre, spesielt hvis jeg liggr på siden.

Heldigvis gjør det ikke vondt å ha sex. Men det er ofte litt ubehagelig når jeg skal på do.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...