Gå til innhold

Dag 7 som ruger.... Liten oppdatering.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og symptomene hoper seg opp:D *håpe det er positivt*

Kvalmen steg fra OK til WOW... sitter på skolen å brekker meg...

Puppene føles som skal sprenges... sån har de vært i noen dager, å det stikker"forferdelig" i dem:)

Trøtt er jeg VELDIG... La meg 21.00 i går kveld, å slet maksimalt med å stå opp i dag... gleder meg bare til å komme hjem å få sove..

Men i dag har jeg også fått noe veldig med hetetokter.. ( normalt ? )

Hode pine kommer og går samt med svimmelhet.

Sliten å føler av å til langt nede, liten konsetrasjons evne i hvertfall.. hihi

På do springer jeg vel 2 ganger i timen:S

Vel jeg håper dette er gode nyheter, og tegn for meg...

Å jeg måtte bare "SPRUTE" ut med det en plass.. ikke så mange rundt som vet enda.....

Klem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe haaper det da, har en del lignende tegn jeg og, men ogsaa vaakna paa en nedtur og en foelelse av at det ikke har funka, selv om jeg har mye av de samme symptomene som deg?? Men vet ikke om de er Cyclogesten som gjoer det hos meg da??

Lykke til hvertfall.>Er jo saa spennende dette Alvepia!! Og vi er jo ganske likt i loypa vi to hehehe

Skrevet

Ja dette er kjempe spennende... samtidig som jeg føler litt frykt... men den gjømme jeg så langt unna som mulig..........

Vi får krysse fingrene å satse på at nå er det vår tur ENDELIG:D

Når skal du teste?

Skrevet

Naa paa fredag! Det er jo en evighet til ;-) Men, begynner egentlig aa bli forberedt paa et negativt utfall.. (sorry, nedfor idag). Vurderte derfor aa ta en CB for aa forberede meg paa tlf jeg faar fredag, for det blir sikkert et lite sjokk likevel...

Hater denne uvissheten og ventinga altsaa!!

Ah, ja naa fikk jeg syta litt igjen..Sorry!!

Hehe..

Er det mandag du tester??

Skrevet

Altså ømme pupper kjenner jeg, kvalme likefalls og det var kun bivirkninger av medisinene etter EL

Men jeg løp aldri ti tusen ganger på do ;)

Ehm ja og gravid var jeg aldri.

Så fustrerende men for tidlig å vite noe

Skrevet

Er lov å syte... kjenner meg godt igjen....

Tester neste tirsdag med blodprøve... men det er nok godt mulig heg tester tidligere...

Skrevet

Du kan jo teste 14 dager etter uttak, da burde du ha enr ealtiv god pekepinn på ståa. Du skal jo egentlig ikke slutte på medisinene og det er jo ille å ta dem i mange unødvendige dager.

Går det ikke kjappere med blodprøve enn som så?

Skrevet

Jeg har relativ hatt god følelse hele veien jeg.... Selv om jeg/vi vet det kan gå stikk motsatt så holder jeg meg til å være positiv....

Ser på mine symptomer som positivt, selv om jeg vet det er av medisinene de kan komme....

Mine leger sa jeg skulle være positiv, å det har jeg vært..

Ja det tar litt lengre tid me bl.prøve pga påsken.

Skrevet

Er i dag på dag 6 (inkl dag i dag og innsettingsdag) så sånn sett er det vel rugedag nr 5 da. Har ikke kjent annet enn småstikking/mensmurring og er trøtt. Men håpe håpe :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...