Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 vi har en gutt som heter Bendik. vet ikke om vi får gutt eller jente, men jeg tror jeg kunne trengt litt tips til hva som passer til lillebror/søster. Vi er litt inne på sjangre som ikke er hyper moderne, men alikevel ikke helt allsides... gode, norske navn, gjerne med fin betydning. er det noen som har litt forslag jeg kan bryne meg på?
Vannmann35 Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Bendik og Johanne Bendik og Margrete Bendik og Henning Bendik og Herman
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 fine navn det... johanne er jeg veldig glad i, bare redd at der jeg kommer kan det bli JOhanne, og det liker jeg ikke.ser forresten en skrive feil i innlegget. jeg mente at jeg ønsket navn som ikke var helt Avsides ( istedenfor allsides. he he....)
prebs Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Bendik og Årjolilja (hehe- såå morsom jeg er...) Bendik og Marte Bendik og Maren Bendik og Agnes Bendik og Hedvig (for likt?) Bendik og Pernille Bendik og Synne Bendik og Ingvild Bendik og Oline
Cybele Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Gratulerer med nydelig navn på sønnen din! Hadde jeg hatt en sønn som het Bendik, og ventet en til, ville jeg antakelig valgt mellom disse alternativene: Bendik & Bastian Bendik & Brage Bendik & Rasmus Bendik & Emil Bendik & Endre Bendik & Mille Bendik & Marie Bendik & Synne Bendik & Johanne Bendik & Bea (hadde vært råstilig! )
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 tusen takk for masse bra forslag!!!! Jg tror vi dropper alle navn med -ig ending.... ( og for min del er det mange bra navn som faller bort...) syns det hadde vært veldig artig med B i forbokstav, men binder meg ikke fast i det.... syns det er vanskelig å velge, men nå har vi fått litt innspill, og det kommer godt med. tusen takk!!!
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #8 Skrevet 11. mars 2008 Bendik og Olea Bendik og Betine Bendik og Birgitte Bendik og Elisabeth Bendik og Mathea Bendik og Emira Bendik og Haakon Bendik og Sebastian Bendik og Kasper Bendik og Eirik Bendik og Mathias Bendik og Fredrik Bendik og Filip Bendik og Didrik Bendik og Ragnar Bendik og Ulrik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå