Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Vi sliter med å velge navn.. Har 4 navn på lista vår. Henrik, Herman, Magnus og Emil.. Syns det er så vanskeligt å bestemme seg. Kan dere vere så snill å hjelpe meg, si hva dere syns om navnene og gjerne ranger dem.. Tusen takk:) Hva forbinder dere navnene m osv.
Vannmann35 Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Herman - uten tvil! De andre navnene er kjedelige topp 10 navn.
vesle linselus Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 jeg syns navnene er fine jeg!!! min rangering: Magnus Herman Henrik Emil
Synnøve_Solbakken Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Egentlig fine navn alle fire, men hadde sikkert valgt Henrik eller Magnus selv. Ikke så glad i Herman. Emil er greit, men litt lei det. Både Magnus og Henrik er flotte navn som passer godt på både barn og voksne, kanskje dere burde se litt på hvilket som var minst vanlig der dere bor.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Herman: kjenner en som jeg syntes var så tøff og maskulin med navnet Henrik: helt ok, tenker ikke noe spesielt Magnus: veldig fint men begynner å bli veldig vanlig Emil: ditto Velg Herman:)
Hildemor fra vest Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Gutten min heter Henrik Emil så det synes jeg er veldig fint;-)
prebs Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 Jeg synes alle er fine- bare for å ha sagt det! Jeg tror jeg ville valgt Herman fordi det er minst brukt, de andre er veldig poppis- i hvert fall rundt meg.
<3 lykkeliten <3 Skrevet 11. mars 2008 #8 Skrevet 11. mars 2008 Hermann er et utrolig fint navn. Tøft, stødig fint norsk navn. Jeg ville gått for det.
Gulp Skrevet 11. mars 2008 #9 Skrevet 11. mars 2008 1. Henrik - kjempefint! Sterk og stødig. Pent på både store og små 2. Magnus - Veldig pent 3. Herman - artig og søtt, men syns det høres litt sossete ut av en eller annen grunn.... 4. Emil - har aldri likt det
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #10 Skrevet 13. mars 2008 Gutten min heter Henrik Andreas:) Å synes det er ett flott å stødig navn å passer gutten helt perfekt:)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #11 Skrevet 13. mars 2008 Henrik - et kjempefint navn! En av mine favoritter. Har bare gode assosiasjoner til dette navnet! :-) Magnus - helt greit navn. Har hatt litt dårlig erfaring med en Magnus, men det begynner å bli lenge siden nå, og jeg begynner å like navnet bedre og bedre. Emil - fint navn det og! Det var en av mine favoritter, men det er blitt så populært at jeg er litt lei av det. Herman - det liker jeg ikke. Syns det er et merkelig navn! Her og mann! Nei, jeg har aldri forstått dette navnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå