Gå til innhold

Antibiotika+kvalme.... Se hit...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, har kommet inn i en skikkelig dårlig sirkel her!

For 2 dager siden fikk jeg påvisk bihulebetennelse og fikk pencillin. Veldig fornøyd med det, for jeg har vært så innmari dårlig!

Men jeg blir så kvalm av pencillinen! Det har jeg aldri opplevd før! Fikk til og med byttet til en annen type, men blir kvalm av den også...

Nå er jeg syk, kvalm og svimmel, for jeg klarer ikke å spise...har nesten ikke spist siden fredag og jeg tar meg av en liten en... (pappa`n er like syk som meg:o()

Er det noen råd mot pencillin og kvalme?

Fortsetter under...

Skrevet

Råd og råd. Men melkeprodukter og antibiotika er no good. Så selv om du spiser lite og er kvalm: kutt iallfall ut ALT som har melk i seg, også blandingsprodukter.

Skrevet

Da dropper jeg den yoghurten...;O)

er det noen dom har holdt ut en hel kur med å være kvalm og kaste opp?? Vet ikke hva som er verst. bihulebetennelse eller dette...

Skrevet

Vik har alltid fått beskjed om at antibiotika er litt hardt for magen, og at kvalme ofte oppstår. Vi har fått tips om å gi feks yoghurt eller Biloa, så det ikke blir så sterkt for magen. Du bør ihvertfall ha noe i magen FØR du tar den. Noe kjeks eller sånn da? :/

God bedring da.

Skrevet

Ja, jeg skal prøve å spise litt før jeg tar den, så magen har noe skikkelig å jobbe med...det hørtes i hvert fall lurt ut....

Takk:o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...