Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg var ikke plaget med bekkenløsning mens jeg var gravid, men har egentlig kjent mer etterpå. Nå er barnet mitt 4 måneder, og jeg synes tydelig å kjenne ett eller annet i bekkenområdet. Kan det være bekkenløsning? Eller kan det være noe annet spesielt? Noen som kjenner seg igjen?

Fortsetter under...

Jeg var ikke plaget i svangerskap, fødselen gikk helt fint, og tiden etterpå gikk bra. På et tidspunkt gikk det værre og værre, og når min datter var 4 mnd var jeg til legen, og hun fastslo at det var bekkenløsning. Jeg brukte noen år på å komme meg, siden jeg ikke gjorde ting helt riktig.

Anbefaler deg veldig sterkt å komme deg til legen ASAP, få rekv til fysio, og begynn opptrening av bekkenbunnsmusklatur med en eneste gang. Sørg for å finne en fysio som har peiling på bekken-problemer. Kanskje en der du fødte kan anbefale en til deg. Ikke alle gjør like godt arbeid på dette feltet. Finn gjerne ut dette med fysio med en gang, og sett deg opp på venteliste hos fysio med en gang. Det kan fort ta noen uker og dess kjappere du kommer i gang, dess bedre er det. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...