Gå til innhold

Kommunen forvekslet datteren min med et annet barn???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har søkt på barnehageplass fra høsten av. Gjorde det på internett.

Også fikk jeg brev i posten,adressert til meg.

Men med et annet barns navn og ønsket barnehage til det barnet!

Det sto til og med konfidensielt øverst i høyre hjørnet,altså en ganske graverende feil og ikke det spøtt lovlig. Ringte til kommunen,fikk beskjed om å sende det tilbake og de skjønte at dette var en ganske alvorlig feil. Men så fikk jeg aldri noe brev om MIN søknad til barnehage, ringte kommunen igjen nå og får huden full av kjeft for at dama hadde mye å gjøre. Så forteller jeg hva HUN har gjort feil,og da får hun brått en annen tone. Og forsatt står det feil på pc'n hennes, og barnehageopptaket er nå ferdig i kommunen.. :( :( :(

Hva kan vi nå gjøre? Når kommunen først sender meg et annet barns brev (ulovlig å gi ut konfidensielle opplysninger) også er vi forbigått i systemet pga en feil i systemet dems? Jeg er så lei meg nå at jeg bare gråter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

what?? makan. at det går ann å drite seg ut sånn!!! dette hadde jag gått videre med... langt videre. her har du et krav som dem har oversett så da får dem ordne opp i det. koste hva det kste vil for dem. ikke finn deg i det.. #trøste trøste# sender koooser til deg vi

Skrevet

Ja, det hadde jeg gjort også!!

Lokalavisen er tingen!

Kommunen kan ikke bahandle folk som de vil!!

Gjør de feil får de værsågod å rette opp og legge seg flat OG si

UNNSKYLD!!

sjueni *lol*

Skrevet

Det første du bør gjøre er å kreve at de rydder opp i rotet og ordner bhg. plass til jenta di.

Ser ingen grunn til å lage masse bråk i media hvis det ikke er behov for det. Målet må jo være å finne en løsning så raskt som mulig.

Skulle de imidlertid ikke være serviceinnstilte, så kan du jo vurdere det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...