Gå til innhold

Begynt å jobbe? Dårlig samvittighet for å like det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å jobbe litt. Ikke fulle uker. Og liker det.. Motivert for arbeidsoppgavene (Kjempeumotivert før jeg gikk ut i permisjon), Babyen er hjemme hos pappa og koser seg (9mnd)

Noen andre her som liker å komme litt tilbake til jobb? Har dere dårlig samvittighet over å finne ut at man liker det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går hjemme litt ekstra jeg,men har begynt og jobbe lørdager da...,og det er utrolig godt altså!

Slipper og tenke på bare hus og unger.

Samtidig får pappa'n litt alene tid med de to gutta våres også.

Han jobber mye elers i uka.

Eller lange dager da.

Skrevet

Er uføretrygdet, men kjenner at det hadde vært veldig godt å komme seg ut av huset, og ut i jobb. Begynner å blir rimelig lei av å bare være hjemme med babyen.. (Babyen er 10 mnd.)

Skrevet

jeg skal jobbe 3 uker i april og gleder meg masse, samtidig tror jeg det blir litt pes å drive å pumpe meg på jobben, (mini er da 4 mnd) men men.. er jo bare snakk om 3 ukere

Skrevet

jeg skjønner deg kjempegodt! Jeg har et barn på 1 år nå og måtte begynne å jobbe for to måneder siden. jeg er alene med henne og har vært hjemme alene med henne i hele permisjonstiden. Nå jobber jeg fullt og det er litt for mye, skulle gjerne jobbet litt mindre. Men må innrømme at det er herlig å være ute og i gang igjen, treffe andre og ikke bare snakke baby. Og når dagen går mot slutten lengter jeg veldig etter jenta mi og koser meg veldig med henne på kvelden og gleder meg veldig til helgene med henne.

Kjenner meg igjen i den dårlige samvittigheten men også i den gode følelsen. Hvorfor må vi kvinner alltid ha dårlig samvittighet for å gjøre ting som er bra for oss selv??

Skrevet

Hæ??! Hvorfor skulle du hatt dårlig samvittighet for å like å jobbe? Jeg får dårlig samvittighet når jeg hater jobben min, jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...