Gå til innhold

Uff.. der forsvant håret mitt..

Anbefalte innlegg

Jada,så da måtte jeg klippe mitt lange hår kort.

Var så lei av at det lå lange, svarte hår overalt i hele huset. I stua, på badet, hårbørsten, sluken, brødboksen, lekekassen og alle andre tenkelige og utenkelige plasser.

Heldigvis vokser det ut igjen.. Sist begynte jeg å miste hår på denne tiden og det fortsatte til jenta var nesten 1 år.

Hvordan går det med deres frisyre?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137112135-uff-der-forsvant-h%C3%A5ret-mitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uffja, vurderer nesten å klippe meg jeg også. Begynte å miste hår for ca. 2 uker siden (jeg som trodde jeg var heldig og slapp unna siden det ikke har begynt før), og nå ligger det hår overalt :-/ I tillegg så lugger lillegutt noe voldsomt, auauau, så jeg hadde spart meg for mye smerte også om jeg hadde klippet meg.

Men enn så lenge er jeg nok for pysete ;-)

Jepp mister hår her også, men ikke i ekstreme mengder.. Men for min del er det helt greit,da jeg har veldig tykt hår, så det er greit å få tynna det ut litt!

Hos meg er det værre med å få hårfagen til å sette seg skikkelig. Jeg farga håret fra lyst til mørkt i sommer mens jeg gikk gravid,og jeg sliter enda med å få til jevn og fin farge..

Annonse

Håret mitt er tragisk.. Flatt, livløst og tynt for jeg har røyta som en skabbete rev et par måneder nå! Trenger sårt en tur til frisøren snart, ikke minst for selvfølelsen sin skyld nå som det går mot lysere og varmere tider!

Gjest 5 andre

Som sist har vikene krøpet oppover hos meg igjen. Litt deprimerendes, men denne gangen gjorde jeg som deg... Klippet vekk de lange lokkene. Tar vel noen måneder før det stopper, får satse på at det ikke blir alt for tynt... (måne er kledelig på jenter hat jeg hørt. He he.)

Huff - jeg mister også hår i mengder om dagen.. Burde nok klippe av det litt snart så ser det litt fyldigere ut. Veldig bra tidspunkt å ta pause fra farging av håret også egentlig.. he he - gjør ikke akkurat at jeg føler meg lekrere det, nei. Ikke ille ettervekst da, for jeg har gradvis farget håret nærmere og nærmere min egen hårfarge.

Håret har faktisk ekstremt mye å si for hvordan man føler seg merker jeg..

hm mister kjempe mye hår,tror snart jeg blir skalla!skummelt der e hår øve alt å d irriterer meg,sluk,ammeinnlegg senga,i bleia til hu litla og hele trappa må jeg vaske ofte å støvsuge d e jo værre enn å ha katt!Mne har aldri tort å klippe meg kort!har dere noen fine bilder jeg kan se frisyrene deres på....kanskje jeg hiver meg under saksa jeg også=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...