Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Prøver potet og gulrot, men liker det ikke.. Skal jeg fortsette med det til hun liker det? eller prøve noe nytt?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Det er vel nesten bare å prøve og prøve. Min på snart 6 mnd liker ingen ting uten mm, men prøver ofte for at hun skal bli vandt til det. Kan jo ikke leve på mm resten av livet:)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Det tar tid og venne de til middag, da det ikke er like søtt som mm/mme. Prøv søtpotet og gulrot istedet, den er litt søtere i smak. Ikke gi opp, det kan ta ganske så lang tid.
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Og se på barnemat.no , min lille likte ingen middager før hun smakte kardemommeby-kylling(Den er ganske søt med ananas og gulrot).
MaRiAnNe_85 Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Her var d skikkeli poplulært med mandelpotet,gulerot,kålrot,mm,smør (uten salt). Maten ble ganske smakfull i tillegg til at den ble litt søt. Mandelpotet er jo lettere å spise enn vanlig potet.. Regner med du vet dette,men de første gangene jeg ga henne middag så passe jeg på at middagen ble tynn akkurat som grøten. Hadde mye mm i middagen! Er jo annen konsistens på middagen enn på grøten. Ellers så er d som de andre damene her sier,man må bare prøve og prøve;) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå