TRUDDELUTTA Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Hei. Er på veg med nr 3, har 40 dager igjen til termin,noe 3 jordmødre har sine sterke tvil på..de ga meg 3 uker... Altså,slik er det..jeg får perioder med kvalme,svimmelhet og kaldsvette..samtidig står magen har som en bowlingkule og har enormt nedpress. Jeg tror at slimproppen er gått,og magen er mye hard og øm. Har enormt mye smertefulle kynnere,og som nevt de siste dagene har det vært skikkelig nedpress.. Noen som kan hjelpe meg?? Var på føden på fredag,alt normalt,men de sjekka ikke nedentil om det var åpning eller om jeg er moden... håper på svar.
magj Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Ikke uvanlig følelse hvis du har tre uker igjen...
Santi og gjengen Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Få dem til å sjekke modning/åpning! Skjønner ikke at de ikke gjorde det, høres jo helt fjernt ut! Høres ut som kroppen er klar for fødsel, og sjekking av åpning/modning er en grei måte å sjekke om ting er i gang. lykke til og fortell videre hva som skjer! Så spennende å ha så lite igjen... har 149 dager igjen selv=evighet. :-) Lykke til!
Smånetta 14.mai Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Var på ultralyd i går med 60 dager igjen til terminen. Jordmor der spurte hvorfor i all verden leger driver og roter oppi der med fingrene. Dersom det er åpning, kan det sette igang noe og det er jo ikke noe vits i. Fikk beskjed om at hodet er festet og at han ligger klar. Kroppen min er nok også klar. HUn var overrasket over hvor kraftige og hyppige kynnere jeg hadde. (Hun så det jo selv når hun var borti med dopleren) og mente at med sånne forhold er det ingen vits i å sjekke modning. Det er modent, mente hun og helt irrelevant om det er åpning eller ikke. Det kommer til å skje snart uansett. Kjenenr igjen kvalmen og svimmelheten, forresten. Det begynte etter at legen rotet oppi der... Da hadde jeg helt vanvittig mange kynnere umiddelbart etterpå også.
TRUDDELUTTA Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2008 jeg har en jordmor som sier "ja og ha" og "alt er normalt"..blir så lei av det.. jeg kjenner jeg er klar for fødsel,med alle disse vondtene.. skriver mer ,hvis noe skjer..er jo fullmåne på fredag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå