Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 hva kan det være? det er også ganske rødt,og var en del ørevoks..
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Har du sjekket bak øret? Kan hende det er litt gulp som har satt seg der.. Det lukter ikke godt for å si det sånn..
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 ja hehe :)ikke noe gulp der nei.kanskje jeg burde stikke innom helsestasjonen da?
Mamma Mirabell Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 hmm.. ørevoks har da alle? Og at det er rødt kan jo komme av at han bare har klødd seg litt... Har han vondt da?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 jenta mi lukter også vondt i øret hvis ikke jeg fjerner ørevoksen hennes, så jeg bruker en baby qtips som man kjøper på apoteket. de er å store at man får dem ikke inn i øret!så slik bruker jeg etter hver gang hun har badet.. de sier at det eneste du skal pelle ungene med i øret er albuen, men er man forsiktig med de baby qtipsene kan man ikke skade babyen!så jeg hadde ikke gått på helsestasjonen før jeg hadde prøvd å ta vekk ørevoksen...
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 jeg hadde tatt kontakt med helsestasjonen, øreverk er veldig vondt og kan trolig skade hørselen om det blir kronisk.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 HI her..ehhm,bruker også slik baby qtips hver dag etter bad,og han har ikke ørevoks der til vanlig da! men uansett,ringte legen i dag,(fikk beskjed av HS om å gjøre det) fikk time i morgen.hun mente det kunne være ørebetennelse slik som jeg beskrev det..stakkar gutten min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå