Gå til innhold

Hvordan er foreldrene til en Iver?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Morsomt spørsmål i grunn, og Iver er forresten et fint og solid navn!

Jeg synes ikke Iver gir noen veldig tydelige signaler om foreldrene egentlig. Det kan hende dere bor på landet, men det kan like gjerne hende dere bor i en hipp bygård på Grünerløkka. Jeg tror imidlertid at dere ikke er blant de aller yngste foreldrene, dere er rundt 30 år og ryddige og ordentlige. Har antakelig høy utdannelse og gode jobber.

Gi oss noen hint om vi har rett da ;-)

Anniken Huitfeldt.

Foreldrene til Iver er akademikere tidlig i tredveåra med god økonomi, sosial bevissthet og planer om to til tre unger. De humrer litt når de ser barnevognskilt (som de synes er temmelig harry) med "Leander Maximilian" og sånn på.

Annonse

Hei! Vi har en Iver og vi er kjempefornøyde med navnevalget! Midt i blinken. Kjenner meg sånn passe igjen i beskrivelsene ovenfor, bortsett fra at jeg (ikke gubben) var i 30-åra da Iver ble født.....

Syns også at det er lett å finne fine navn på søsken som passer godt til Iver...

Foreldrene til Iver? Morsomt spørsmål :-) Vel, jeg ser for meg at foreldrene er mellom 25 og 34 år. Moren jobber kansje i butikk eller på kontor, og faren har et typisk mannfolk yrke, enten mekaniker eller lastebilsjåfør, eller veiarbeider. De er ordentlige og ryddige, og fullt oppegående,sosiale mennesker. De har en volvo stasjonsvogn og en stor Chevrolet pickup, og de bor ikke midt i en stor by.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...