babyprincess Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Trenger dagmamma som kan begynne i september. Da er tulla 10mnd. Noen som kan anbefale noen som er flink?
trebarnsmammaen Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 ...det finnes sikkert noen bra, men jeg ville vært veldig nøye med utvelgelsen fordi jeg leste i avisa nylig at det kun er to autoriserte dagmammaer i hele Oslo. Dvs at resten av dem jobber svart og er utenfor kommunens kontrollsystem... Bare så du vet det!:-)
babyprincess Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2008 shit, tuller du!!!!!!!!! Da får vi i hvertfall ikke dagmamma!!!!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 autoriserte dagmammaer er en ny ting og veldig dårlig info om dette,selv mange dagmammar og de i kommunen vet hva dette er. Det betyr ikke at de er svarte. Jeg var dagmamma i 5 år og hadde aldri hørt om det, men betalte skatt av intekt som dagmamma i alle disse årene. Så kommunen visste jo hva jeg var. Når jeg kontaktet kommunen etter å ha lest om autoriserte dagmammaer så fikk jeg beskjed at dette visste de ingenting om.
babyprincess Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2008 hum. Merkelig. Hehe, søker uansett dagmamma jeg da...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå