Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 i 8 timer i strekk i natt. =) Så deilig da!! Hun er 8 uker gammel. Og håper det fortsetter sånn.. =)
"gullet" Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 det er så deilig når de begynner og sove lenge etter de har tatt natt, blir så mye mer uthvilt selv også :-)
Kanutten83 Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Så deilig! Gleder meg til gutten her begynner å ta natta så lenge også) Selv om 6 timer ikke er så ille, men han våkner jo nå og da for smokken:o)
mizz25 Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Hm.. flink ho va da.. Kordan gjor du det? hehe... va ho våken lenge på kvelden før ho sovna da,å katti klokka sovna ho?
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Ååå ja, er ikke det deilig? Leah sover også 8-9 timer hver natt, kjempeflink!!
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Hæh, er det gått 8 uker siden du ble mamma allerede? :-) Min datter på 2 uker sov fra 2-5, ikke min dag idag med andre ord ...
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 Nyt det Min lille er 7 mnd og har aldri sovet lenger enn 3-4 timer i strekk :S sliiiiiten nå ja...
Bippe77 Skrevet 11. mars 2008 #8 Skrevet 11. mars 2008 min på nesten 7 mnd har heller ikke sovet mer enn 3-4 timer i strekk.. skulle ønske jeg kunne oppskriften på en hel natts søvn! sliten her også nemlig! Og de siste dagene har han satt i gang med rabalder når han skal legges også.. det har han aldri drevet med før... snork
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #9 Skrevet 11. mars 2008 Queen of the road *mamma* , hvis du ammer så vær obs på at det KAN gå utover melkeproduksjonen. Vet at mange sier det regulerer seg selv, men det gjorde det ikke hos meg. Jenta mi sov også natten rundt når hun var så gammel, og plutselig begynte hun å bli sutrete på dagen, kranglete hver gang hun skulle ha pupp, og jeg skjønte ikke hvorfor. Ikke før jeg var på veiing og hun ikke hadde lagt så mye på seg. Nå vekkes hun for å få mat på natta, og er blitt det herlige fornøyde jenta mi igjen Ikke vet jeg om du pumper deg i løpet av de timene, og kanskje du er av de heldige som ikke merker noe på produksjonen, men du burde bare være obs på det
mammaTilLinnea Skrevet 11. mars 2008 #11 Skrevet 11. mars 2008 snuppa mi på 8 uker sover også sammenhengende i 6-7 timer om natten:) har gjort det i noen uker nå kanskje? sovner kl 11 på kvelden og sover til mellom 5-7! er kjempedeilig... men har ikke tenkt på at det kan gå ut over melkeproduksjonen. har ikke merket noe enda, men det skal jeg være obs på, pumper ikke da jeg tydeligvis ikke går an å melke...:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå