Gå til innhold

Når fikk dere tilbake menstruasjonen etter fødselen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min er 7 1/2 mnd og jeg har enda ikke fått den! Så jeg er litt bekymra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk den da gutten var 9 uker, svigerinnen min fikk den et år etter fødsel, begge deler like normalt:o)

Skrevet

Jeg fikk mensen 2 mnd etter fødselen. Min venninne fikk mensen 1 år etterpå. Men det visste seg at det var pga noen tabletter hun tok.

Skrevet

Fikk den skikkelig nå, 5 mnd etter fødselen. Har hatt litt brunlig utflod et par ganger tidligere... :)

Skrevet

På dagen 3 mnd etter fødsel. Legen min sa alt fra 2 mnd til 18 mnd er like normalt. Dersom du fullammer regelmessig også om natten er det mest sannsynlig at mensen uteblir lenger. Her sluttet Knerten å våkne for nattpupp fra han var 6 uker og det går fra 7 til 9 timer imellom amminga på natta. Tror det er derfor jeg fikk mensen tilbake så tidlig. Det er også veldig individuelt.

Skrevet

vesla er 5 mnd'er og jeg har ikke fått den tilbake enda.

Skrevet

Gutten min er også 7 1/2 mnd og jeg har heller ikke fått den.

Skrevet

Ca 4 mnd, fullammer, men ammer ikke om natten.

Skrevet

9 mnd.

Trodde det var fordi jeg bruker Cerazette. Men nå har jeg blødd i snart 2 uker, og det er vel takket være cerazette-pillene. >:(

Skrevet

Mensen kom da småen sluttet å amme om natten, ca 4 mnd gammel

Skrevet

med 1 mann etter 7 mnd og 2 mann 6 mnd:/ ammet på natten til 1 mann var 14 mnd og ammer fortsatt på natten me minstemann så hær kom den uavhengig om man ammer på natt.

Skrevet

Lillegutt var 6uker da jeg fikk tilbake mensen, blødde lenge og mye da (9dager). Nå glimrer den med sitt fravær,er vel 1uke over tida..

Har ikke ammet om natta etter vi kom jhem fra sykehuset.

Flere som er uregelmessige etter fødsel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...