Gå til innhold

Jeg er 100 % sikker på at jeg er gravid, trots at jeg bare er i uke 3+2!!! Noen fler som har eller kjennt likedant?

Anbefalte innlegg

Har akkurat begynt å kjenne (i går 9/3-08):

*Spendte bröst (stikkende fölelse).

*"Tyngdefölelse" i underlivet.

*Trötthet.

Har ei prinsesse på snart 3 år og en prins på 1 år og 4 mnd fra för. Så med tanke på de "symtomene" jeg kjente når jeg var gravid med dem er jeg ganske så sikker på at jeg er gravid igenn :) :)

Blir så spennende å se - gleder meg til å ta grav. test, som jeg tidligst kan ta om 5 lange dager!!!!

Har i så fall termin 24 november :)

Fortsetter under...

Jeg er 3+4!!! Ingen barn fra før. Har allerede tatt CB (igår), men med neg resultat, som forventet, men klarte ikke vente. Mi bestemor sier jeg er gravid (ho har to gang før spådd mi søster og det stemte!!!), ei venninne som jeg ikke har hatt kontakt med på ett år sendte sms i morrest og sa ho følte jeg var gravid... Alt er merkelig, og kjenner en stikkende smerte i hofte samt litt tung i korsryggen. Kjenner ingenting i brystene enda, IKM er nå på fredag...

Er sååå spent!

Krysser fingre for deg : ))

Jeg hadde en SA i Januar og hadde fått endel mage. Var trøtt og stikk i puppene.

Testet pos for EL 13 feb. En uke etterpå (3 uker) hadde jeg fått magen tilbake, og den forsvant helt etter jeg mistet, fikk murringer nede i livmoren, tretthet og ømme pupper. Var 99% sikker på at jeg var gravid igjen, uken etterpå blev det bekreftet med en pos test.

Nå er jeg 6 uker og det ser ut som jeg er 4 måneder på vei. Klarer ikke og skjule det for noen...

Jeg tror du kan føle at du er gravid tidligere en 4 uker, ihvert fall hvis du har vart gravid før.

Håper på positivt svar for deg:)

Jeg er 3+6, evt termin 21. november!! IKM på torsdag...jeg har en del symptomer men det er ikke bare det. Jeg føler det på meg at jeg er gravid, annerledes på kroppen. Jeg tør ikke å teste ennå, så jeg venter til etter ikm :)

Lykke til!!

Hei :-) Jeg hadde alle de symptomene som dere nevner over her, og fordi jeg kjente at jeg var gravid tok jeg test :-) Den var positiv da jeg var 3 + 3!!! :-))) Dog ikke den sterkeste streken, men fortsatt positiv :-) Er nå 6 uker på vei å alt er kjempe fint :-) litt kjipt at ventetiden blir så laaaang når man får vite det så altfor tidlig ;-) kanskje det er tvillinger siden hormonnivået var så høyt så tidlig ;-)))

Lykke til alle sammen :-)

En dag nærmere IKM : )) Kribler i magen av spenning. Hadde jeg hatt råd ville jeg tatt en CB hver morgen, men klarer å holde meg i skinnet. Godt å vite at vi er flere i samme båt.

Ha en flott dag!!

Annonse

Må si d samme jeg også.. jeg har IKM på mandag(er 5uker mellom hver mens). jeg har nå kasta opp 4 dager/kvelder på rad...jeg begynte å kaste opp tidlig m begge jentene mine også..., men tør ikke å håpe for mye,.. får vente til mandag(UGH!!!lenge å vente)

blir spennende å se... lykke til alle sammen!

Jeg er bare 3+5, og har allerede funnet ut at jeg er gravid... Leste her at noen lurte på om det kan være tvillinger siden det vises så tidlig på testen, med tanke på hormonnivået? kan det stemme?

Gratulerer alle sammen :)

Jeg er 3+5, altså er IKM nå på lrødag, tok CBtest i morrest men da var testen negativ, selv om den ikke er 100% sikker to dager før IKM, så trodde jeg faktisk at den skulle være positiv. Er skuffa, men kanskje jeg bør teste en gang til om ikke TR kommer på lørdag? Jeg er såååå utålmodig for jeg vil vite så snart som mulig...

Noen som har opplevd neg test 3+5 og opplevd likevel å ha en spire i magen?

hei. jentene mine er 3.5 år og 5.5 år. ble bare 21mnd mellom dem da,.. ble to tette så nå vil vi gjerne ha en til..=)

bare få dager igjen t IKM nå så vi får vente å se=)

Annonse

Skjønner hva du mener! (med at du bare "vet" at du er gravid ;)

Jeg har også følelsen av det nå til tross for to neg tester... Jeg er nok ikke like sikker som deg, men ut i fra symptomer og sånn + den lille magefølelsen jeg har så har jeg bange anelser...

Skulle hatt tr for et par dager siden, tok test senest i går, men den var jo da neg. Enten så er det bare hjernen min som tuller med meg, eller så stemmer mon tro magefølelsen. Det gjenstår bare å se :) blir så utålmodig, vil vite nååååå! :)

Jippiiiiiiiiiiiiiii :D :D

Viste det jo egentlig for 1 uke siden (var 100 % sikker), men det er da godt å se det svart på hvitt på grav testen! :D

Om allt går bra får prinsessa og prinsen min en liten söster eller bror i november. Har termin 24 november, men fikk både min datter og sönn i uke 38, så vi får vel se når denne godingen vill komme ut :)

Gleder meg masse masse! :D :D

hei hei!

Gratulerer alle sammen!:)Jeg fant ut i går at jeg var gravid og det er første barnet vårt. Prøver å forstå hvordan dere regner uker og sånn, men er ikke helt sikker....er det noen som kan forklare meg med teskje hvordan dere regner???:)

Vi gleder oss også masse:)jeg kan faktisk kjenne at jeg er gravid, selv om jeg aldri har vært det før. Ømme pupper, de vokser utrolig fort!!!litt kvalm, mye stikking/rar følelse i magen. Og jeg hadde første dag i forrige mens 15 feb. Har altså bare gått noen få dager over når jeg skulle ha hatt mensen, men har testet positivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...