Liaes Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Hei... Noen som kan ha noen peiling på hvorfor vi blir sendt til prøverør ved haukeland og ikke til haugesund? Vi bor i Stavanger... Om det ikke har noe med at sambo har meeeget dårlig sædkvalitet da?
Liaes Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. mars 2008 og er det noen som vet om det er lang ventetid på haukeland?
ivf-MaMaMø Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Høres meget spesielt ut i og med at Haugesund er mye bedre enn Haukeland. Eg hører til Haukeland og ville aldri i livet gått der. En har jo fritt sykehusvalg, så en kan jo velge sjøl.
♥ DAME Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Huff. Hva er galt med haukeland??? Jeg skal nemlig dit i begynnelsen av april...
Liaes Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2008 Lurer jeg også på... hva er gale med haukeland? :S Askepott gifteklar 21 juni: Er det lang vente tid hos haukeland?
ivf-MaMaMø Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Eg har hørt mye negativt om Haukeland. Og da eg ringte der for å forhøre meg var ho så frekk i tlf at eg hadde lyst å fortelle henne noe om service og sosial intelligens rett og slett. Ville ikkje svare på det eg spurte om, og gadd ikkje å undersøke det ho sjøl ikkje visste, så eg fikk skikkelig dårlig feeling hos Haukeland. Men eg har og hørt veldig mye negativt om de fra andre. Men for all del kan være de er kjempe flinke og bare har noen bitcher til å ta tlf der.
Liaes Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. mars 2008 ikke koselig... Men er det noe forskjell på behandlingene de kan gi? Er det kansje vår situasjon som er sånn at vi ikke kan få behandling ved haugesund?
E n d e l i g Skrevet 11. mars 2008 #8 Skrevet 11. mars 2008 Dette kan virkelig ikke stå uimotsagt! Jeg vil nesten påstå at det åpenbart kommer an på hvem som ringer, og tonen i telefonen, jeg. For påstandene om Haukeland er uriktige! Jeg har holdt til ved Haukeland siden 2001, og har positive erfaringer derfra (og snart tre barn). Har opplevd dem som fleksible og smidige, og sykepleierne der er helt unike. Har hørt en og annen nevne at damen i skranken (som også tar telefonen) har gode og dårlige dager, men det har jeg ikke opplevd som noe problem selv. Forøvrig, og viktigst - så har de langt mer erfaring en sykehuset i Haugesund - det teller jo! De har også knallgode resultater, oppe i 46 prosent suksessrate i fjor - og det teller jo masse! Men at du skal måtte reise helt til Bergen hvis du vil til Haugesund, Liaes, det synes jeg er pussig - og det kan helt sikkert endres. Men la for all del ikke èn grinete kommentar om Haukeland være det avgjørende.
Liaes Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. mars 2008 Jeg vil dit det er best jeg! Uavhengig om vi må ta ei ferge ekstra så spiller det ingen rolle, så lenge personalet er flinke og tar vare på oss:) Lurte bare på om det kunne være en spesiell grunn til at legen helst så at vi dro opp til haukeland,men det er jo mulig at det er hans personlige mening som gjør det:)
♥ DAME Skrevet 11. mars 2008 #10 Skrevet 11. mars 2008 Ok Værste jeg vet er også sure kjærringer som svarer på tlf Ikke noe gøy nei...
♥ DAME Skrevet 11. mars 2008 #11 Skrevet 11. mars 2008 Jeg måte vente i nesten 3 mnd før jeg kom til samtale. Nå skal det store skje i begynnelsen av april ) Gleder meg sånn )) Lykke til til deg også. Godt vi har hverandre ))
charlie79 Skrevet 12. mars 2008 #12 Skrevet 12. mars 2008 Vi hører til haukeland og jeg sytes de har vært veldig flinke. Ingenting i veien med noe. Høflige og dyktige alle sammen. Nå har det gått litt gale for oss og oppfølgingen har vært veldig bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå