Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Må si jeg syntes synd på noen barn som blir født nå for tiden. Skjønner ikke vitsen med å gi de helt menigsløse navn bare for at ingen andre heter det. Så i avisen idag. Ei jente som ble født som skulle hete Vårin og broren het Vimpel!!! Herregud. Tenk å hete Vimpel! Fy søren!!!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Jada.. Også broren Flagg og søsteren Girlander. Stilig!
Vannmann35 Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Mange rare navn for tiden... Jeg har ennå ikke kommet over sønnen til Finn Christian Jagge - Finkus... Synes det er ganske komisk!
Cybele Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Syns Vimpel er litt kult, jeg. Barn heter jo Tale, Line, Stein, etc. Det handlert bare om tilvenning. Jeg kjenner en nydelig liten pjokk som heter Tiger! Kult, men spesiel og oppsiktsvekkende. På den annen side, ikke det spor annerledes enn Bjørn, Ravn, etc:) Vi må ikke være så konservative, jenter;)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Så det i avisen jeg også. Humret litt i skjegget da, ja! Helle
Nu77e Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 Vimpel er en hund...og han er ganske så fornøyd med navnet sitt.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #7 Skrevet 21. mars 2008 Det har nok med tilvenning å gjøre ja. Mange heter Stein, Bjørn og Ulv. Men jeg er enig, Vimpel var ikke noe fint!!! Og ikke Finkus heller!!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #8 Skrevet 22. mars 2008 For min del synes jeg disse "Nathaniel Chrisander"- navnene er mye mer grusomme, jeg. Vimpel er jo litt kult, om enn veldig sært, mens Leo Carosander er skrekkelig white-trash, harry og svulmende pompøst... Ja til Vimpel og Finkus - nei til Isadora Savannah og Leah Samantha!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #9 Skrevet 22. mars 2008 Jeg kjenner en søskenflokk som heter: Ola, Kari og Per. Lite opfinnsomhet i navnene. Var disse barna i det hele tatt ønsket?? Bor I ei bygd der 3 gutter heter Stig Rune og 4 heter Per Martin. 4 Ove og det bor en hel drøss med Andre og Andreas, Eivind og Håkon. Vi har Martin Andre, Simen Andre, Pål Andre, Remi Andre....osv. Blitt endel Angelica, Thea og Emilie i det siste også. Ellers er det alltid noen som kjenner en Elisabeth, Linda eller Karoline.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #10 Skrevet 23. mars 2008 Er dette unger idag? Isåfall synes jeg Ola, Kari og Per var ganske spennende ikke mange unger jeg vet om som får disse navnene idag. Men det er kanskje mer avhengig av hvor i landet man bor enn jeg først trodde? Rundt oss er det masse pompøse navn for tiden og lite av de gode klassiske navnene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå