mother77 Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Har en gutt på fem måneder og tenker å kjøpe eg en elektrisk brystpumpe. Har dårlig erfaring med manuell pumpe fra førstemann. Er det noen som har erfaring med disse pumpene? Vurderer avent, eller medela/ medela swing. Har tenk litt på om jeg skal kjøpe en brukt, de er jo noså dyre. Må jo være greit, for de blir jo kokt. Skal ikke pumpe daglig, bare hvis jeg skal ut å finne på noe uten baby. Mother 77
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Jeg hadde Avents elektriske pumpe til nr 1. Solgte den da jeg ikke brukte den lenger, og har nå kjøpt meg brukt Medela Swing. Var ikke helt fornøyd med Aventen, og har hørt og lest masse positivt om Medela Swing. Har ingen egne erfaringer med den da, må vente til mai ;-) Uansett hvilken du velger, så anbefaler jeg elektrisk! På finn. no selges det jevnlig brystpumper. Sørg for å få med bruksanvisning fra selger! Da slipper du litt unødvendig styr.
Høst72 Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Hei Jeg har en Medela Swing og er veldig fornøyd med den. Det har vært salg på den tidligere, og da var det ikke så stor forskjell på ny og brukt pris. Alliance-apotekene selger den, og har også nettbutikk. Fordelen ved å kjøpe ny er at da vet du at du får med alt du trenger...
--==Ceci==-- Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Hei. Kjøpte Avent Isis Q med førstemann, men endte opp med å bruke den manuelt fordi den drev og hang seg opp hele tiden. Kjøpte nå Medela Swing til andremann- at jeg ikke kjøpte den før! Helt super. Mye mer skånsom, men veldig mye mer effektiv og ikke minst brukervennlig. Anbefales på det varmeste. Kan putte batterier i, så grei og gå rundt med også. Eneste negative er at den ikke kan konverteres til en manuell- som jo er greit å ha med seg hvis man skal ut en kveld feks. Tror man kan kjøpe konverteringskit!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå