Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Skjønte ikke før nå at det var deg. Kjente deg igjen på bildene. Lengter etter den deilige jentesexen vi hadde! Sender deg en pm jeg så kanskje vi kan gjenta...?
cecilie25 Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Dette synes jeg var en frekk melding. Har dere hartt intimt samvær, kunne du sent pm med en gang i stedet for å "flagge". Barnslig gjort.
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Er vel et tulleinnlegg siden hi måtte signere med anonym.....
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 haha hun har vel skrevet d selv!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Sjekket innboksen min i stor spenning her, men kan ikke se at jeg har fått noe fra deg :-( Uansett er jeg lei av jentesex, er ikke noe action uten hovedingrediensen :-)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 jeg syns virkelig synd på deg jeg. håper virkelig noen tar fra deg barnet.
Willy Wonka Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 Hvorfor la seg provosere av Ludderet?? Synes Ludderet er morsom, jeg. Masse selvironi har hun/han. Massevis..... Og de såkalte frekke svarene eller innleggene....skjønner dere ikke, dere som tar dere så veldig nær av dette, at hun bare spriter opp en ellers så straust nettforum??? Ikke ta alt så alvorlig, jenter!!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #9 Skrevet 10. mars 2008 så trist menneske du er. ingen normale folk skriver å hetser folk døgnet rundt vettu.... bare gale folk gjør det.de med null sosiale antenner.trist.
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #10 Skrevet 10. mars 2008 Er du litt døgnvill eller bare dopet? Jeg er her inne alltid på kvelden, og i kveld kom jeg først inn her i halv-tolv-tiden, er det "hele døgnet" for deg? Huff, trist... Synd at du må la det gå ut over andre at barnevernet hentet ungene dine fordi du vanskjøttet dem! Men de har det nok bedre nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå