Gå til innhold

Han gråter når han får grøt????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjønna ikkje kofor....riktig tempratur og alt. Starter å hylgrine med en gang han får sjea i munnen....maisgrøt. kan det vere at han ikke liker den????? Har ete fint før...ca i 2 uker.

Skrevet

Det gjorde Leah også en stund..kanskje du kan prøve en annen type, hvis han er lei smaken eller noe sånt? Nå gråter ikke Leah mer om hun får noe hun ikke vil ha..hun frøser det ut over hele meg i stedet..hehe:)

Skrevet

Ja kansje prøve det.....han er 6 månder om ei uke så kan vel kansje starte på 6 månders grøten????

Må eg starte heilt på liten posjon igjenn viss eg bytter grøt????

Skrevet

Kan likevel være at det er for varmt for babyen sin munn. De er så ømfintlige. Jenta mi synes grøten er alt for varm, selv om jeg synes den er passe. Da gråter hun og vi må vente til den blir enda kaldere.

Skrevet

jeg har måttet bytte grøt mange ganger til lucas. når han er lei av en type, så er det bare grining og han vil ikke ha. men så kan jeg prøve en annen dagen etter og det går helt fint til han blir lei. det jeg også har gjort er å blande i litt av en fruktmos i grøten, bare for å få den i han. da spiser han som bare det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...