Gå til innhold

Da skjedde det igjen

annhelen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på tre år som kom til verden uten eneste problem i svangerskapet. Han var ikke planlagt, men verdens beste for det:) Så var vi kom dit hen at vi ønsket oss en liten til. Endte med SA i okt 07. Ble gravid igjen i januar og i dag kom blødningen. Ul viste at det ikke var hjerteaktivitet, og kun i uke 6. Eg har gått rundt med dårlig magefølelse en uke fordi symptomene forsvant over natten. Siden prosessen var igang har eg fått 4 tlb (Zyrcotec tror eg), som skal hjelpe med i "renselesperioden". Har tatt to nå. Er det vanlig med to aborter. Føler meg skikkelig mislykka og er veldig lei meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!!

Først vil jeg si at jeg synes forferdelig synd på deg og at jeg vet hvordan du har det nå. Det er utrolig tungt og vondt å innse at man har mistet. Selv mistet jeg i uke 11 for ca 5 uker siden. Det var verst de 2 første ukene. Jeg tok lett til tårene og følte meg tom og ulykkelig. Det som har trøstet meg er en fantastisk mann og min nydelige 6 åring:-). Man blir veldig takknemelig for det man har:-).

Jeg sliter i perioder enda. Føler meg ikke klar til å prøve igjen, fordi jeg er redd for å gå igjennom dette en gang til. Men det er terapi å snakke om det og jeg håper du har gode lyttere rundt deg som kan trøste og oppmuntre. Masse lykke til. Jeg krysser fingrene for at det går bra for deg neste gang.

Klem fra en bergens-jente.

Skrevet

Hei!

Så trist at du skulle oppleve å miste igjen. det er tøft. Jeg mistet også for andre gang i januar. Har tre barn som ble til uten problemer, flotte sv,skap og fødsler. Begynte å prøve på nr 4, men det har ikke gått så lett denne gangen. ble gravid med en gang i des 06. Etter et slitsomt sv,skap, ble det oppdaget MA på ul i uke 18. gikk 11 pp før vi ble gravide igjen (des 07). Ny Ma oppdaget på tidlig ul etter 8 uker. er redd for at vi har "brukt" opp flaksen vår, og at vi ikke får flere barn. Håper vi får det til snart. Krysser fingrene for at det går bra med dere også neste gang!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...