Gå til innhold

Teutonia Spirit S3 - Noen med erfaringer?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe ny vogn, har vurdert Teutonia Spirit S3. Noen som vil dele sine erfaringer?! Positive som negative :D

Skrevet

jag har den och är stormförnöjd!! väldigt god att trille och är väldigt lätt. använder softbag i sportsdelen och mini trivs fint:)

ganska liten (inte för liten för mini) och smidig vagn så det är inga problem att dra på shopping f ex:)

kommer inte på något negativt faktiskt, jag har aldrigt ångrat mitt köp:)

Skrevet

Så godt å høre :) Har mulighet for å kjøpe den med den harde bag´en, så da slipper jeg å bruke softbag til evnt. nr. 2 ;) Jeg kan se at du er svensk, men bor i Oslo. Kjøpte du vognen iSverige? Er den billigere der?!

Skrevet

Hei, jeg har også denne vognen.

Og har vært veldig fornøyd hittils.

Vi har softbag, og fordelen med den er at den kan deles i to, så da mini ble litt større delte vi den, og han hadde halvbag en stund. (altså bag rundt føttene, opp til maven ca)

Platen i softbag kan taes ut.

Nå er mini 7 mnd og vi har nettopp gått over til sprtsdelen, synes den er liten. Men mini her er stor. (10 kg - 72 cm)

Synes vogna er veldig lett. Men vanskelig å komme til kurven under.

Mistenker at min misnøye nå er at jeg ikke har hatt barn før, og synes det er litt skummelt å gå over til sportsvogn :)

Men alt i alt, meget fornøyd. spes med tilbehøret ;)

Skrevet

ja de med hardbag är fina:) fann min vagn i sverige på tillbud så jag gjorde ett väldigt bra köp. husker inte den riktige prisen... men tror det kan löna sig att dra till sverige ja.

annars kan du se på lilleprinsen.no där är de billigare än i babybutikken!!

Skrevet

Supert. Tør jeg spørre om hvor mye du gav for den?! Med myk-bag? Har funnet den for 6500, inkl hardbag, regntrekk *2 osv..

Skrevet

Lurer på om det ikke var 6500 inkl stelleveske + det du nevner. altså 6000 + veska kosta ca 500 kr

Den var da nedsatt ca 2000 kr.

(litt usikker da det er ett år siden vi kjøpte den, og det var da fjoråretsmodell)

Skrevet

Veldig fornøyd med den, bortsett fra kurven under. Vanskelig å komme til også er den litt liten...

Skrevet

Takk :) Da går jeg ikke i noen "prisfelle" hvertfall :D

Skrevet

Heisann

Jeg og er veldi fornøyd med den,det eneste minset med den er at det er litt vanskelig å komme til kurven under når du bruker sportsdelen.

Jeg betalte vel rundt 5000 kr for den, da med hardbag, sportsdel ,regntrekk og dunpose fra teutonia som du kan ha både i bagen og sportsdelen.

Kjøpte den på pingpong-online.com

Kjøpte også maxi cosi bilsete med base som har isofix system der, sparte en del penger på å kjøpe alt i lag for man fikk 5% rabatt pluss en eller annen form for rabatt.

U

Skrevet

Jeg er også veldig fornøgd. Eneste negative (som flere her nevner) er at korga under er veldig vanskelig å komme til. Men syns ikke det er det viktigste når man skal velge vogn. Jeg kjøpte den i Sverige (babyproffsen på Nordby) for 5500 inkl softbag og stelleveske. Tror normalpris i Norge er rundt 7000?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...