Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

7 dager siden el i følge kalenderen. og 7 dager til ikm..

veldig trøtt og sliten i kroppen.. har vert masse tørst, og skikkelig kvalm to ganger i dag.. begynner å bli veldig øm i puppene også..vet at dette er graviditetssymptom, så jeg håper.. men baki hodet så vet jeg at dette like godt kan vere symptomer på kommende mens... off prøver å tenke positivt, men det er ikke alltid så lett... er det mange her inne som har sånne symptomer før ikm, som er lik gravidtitetssymptomene??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det sånn! Er 7 dager siden el idag, og jeg spydde imorges. Bare en gang og ikke vært syk siden, så det er ikke omgangsyken. Jeg har også hatt en avsmak for kaffi de siste 3 dagene, blir kvalm om jeg drikker det. Blir og kvalm om jeg tenker på enkelte matvarer, og har mest lyst på tørre ting som kjeks og nachos... Har og ømme bryst, areola er større og mørkere og er humørsyk...

De 3 ganngene jeg har vært gravid før har symptomene kommet sånn ca 5 dager etter el...

Skrevet

oj... håper at du virkelig er gravid da.. jeg husker ikke om jeg merka noe spesielt før jeg ikm sist jeg var gravid.. men jeg har ømme pupper før ikm hver mnd liksom.. har ikke noen avsmak på noe, men har sinnsykt lyst på is.... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...