Søtnosmamma Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Jeg har den elektriske brystpumpa Medela Swing
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Har du brukt den lenge, kjøpt den brukt eller arvet den?! Brystpumpene som er "billig" har ikke like mange pumpe-timer som de som er dyre.. Da snakker vi i prisklassen 5-10 000.. Den elektriske brystpuma til Medela har en pumpetid på ca 1000 timer!
Søtnosmamma Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2008 Skjedde noe rart der, gitt. Det jeg skulle skrive: Pumpa funker ikke lenger i det hele tatt. Det høres ut som vanlig, den pumper og går, men får ikke ut noen ting. Den ser ut til å være i orden. Noen med erfaring??
Mammapudding Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Gå tilbake dit du kjøpte den og få de til å se på den, om de ikke kan fikse den så bør du få en ny. Jeg hadde en nuk-pumpe før og fikk byttet den 5!!! ganger fordi den sluttet å virke (det viste seg til slutt at det var produskjonsfeil på hele partiet) og etter 5 ganger fikk jeg pengene tilbake.
Søtnosmamma Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2008 Jeg kjøpte den for ca. ett år siden og den slutta å funke rett før jul. Er ganske sikker på at den ikke er brukt 1000 timer!!!
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Kan det være "lekkasje" noen plass..?! Er slangen helt tett osv..?! Ikke erfaring med den på den fronten.. desverre..
Søtnosmamma Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. mars 2008 Pumpa virker tett. Må vel gå tilbake til apoteket. Æsj, slike turer er så kjedelige!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 regner med du kanskje har sjekket at alle delene sitter som de skal? jeg studerte sååå lennge her for en stund siden..skjønte ikke hvorfor den ikke sugde..å da hadde jeg glemt å sette på den hvite lappen liksom... åsså er det viktig nå ha den gule greia med den hvite lappen til siden. ellers så må du nok bare ta en tur til butikken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå